2013. november 17., vasárnap

the VERSATILE BLOGGER Award



Ezt a díjat ERIKÁTÓL kaptam,köszi szépen.:)
Jó bloggerhez híven nem szeretném továbbadni-ne haragudjon meg senki:)

Na szóval ha jól tudom,7 dolgot kell írnom magamról...


  1. Lusta ember vagyok.Általában olyannak írom le magam mint Pató Pál Úr.
  2. Utálok tv-t nézni.Szívesen élnék nélküle
  3. Szívesen megtanulnék japánul.Imádok nyelvet tanulni csak ezért is...
  4. Imádom a fehér csokit
  5. Későn fekszem és korán kelek.
  6. Régebben versenyszerűen úsztam
  7. Nagy Madonna fan vagyok-aki nem tudta,most már ezt is tudja :)





4 megjegyzés :

  1. szia! látom már kaptál, de tőlem is megkaptad ezt a díjat! :) http://lizalakkjai.blogger.hu/2013/11/17/dijat-kaptam-adom

    VálaszTörlés
  2. :) gratula. Hát én sem a tévét szoktam nézni, hanem a mozifilmeket DVD-n :)
    Irigyellek ezért a nyelvtanulós imádatért, nekem angol házit kellene írnom...de azért meglesz még ma...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sokkal jobb mint a tv.
      mivel nálunk egy tv van így kénytelen vagyok azt nézni amit a párom.Sajnos nem tehetem meg,hogy este benyomok egy magyar nyelvű filmet ő meg csak pillázik mert egy szót sem ért belőle :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!