2013. november 20., szerda

Urban Decay-Wrecked


Urban decay lakk szettje még 2011-ben tűnt fel,azóta már sok megjelent,viszont egyik sem keltette fel igazán az érdeklődésem.
Wrecked egy meseszép bordó lakk,most pont aktuális nálam ősszel.

Urban Decay nagyon szuper márka sminkben,viszont én mindig kételkedve nézegettem a lakkjait.Bevallom kellemesen csalódtam, sok palettában fellelhető név párosul ugyanolyan nevű lakkal,ami abszolút jó dolog,egy-egy szemhéjpúderhez ugyanolyan színű lakkot használhatok :)




Mini üveg 5ml lakkot zár magába,nagyon egyszerűen lehet lakkozni vele.
A lakk gyorsan megszárad,egy rétegben szuperül fed.
Én két rétegben kentem fel,sok különbség nem volt az árnyalatban.







A manikűrre water decals került -szerintem nem illik ide viszont már keső,felraktam rá :)
Snoopy nagy kedvencem a mai napig,néha kicsit terhes nekem ez a mese,viszont mint figura nagyon kedvelem :)






A fedőlakk nekem kicsit leoldotta a matricát,nem tudom miért :(
Igy ezt a manikűrt csak 2 napig viseltem,a lakk nem kopott meg,de esztétikai okokból lemostam :)

Felhasznált lakkok és kellékek

Orly Bonder
Urban Decay Wrecked 2 rétegben
Water decals ITT
Pupa Top coat




kedveled az ilyen lakkokat?



12 megjegyzés :

  1. Uh az a Snoopy-s matrica honnan van? Kitty mellett a másik nagy favoritom (meg a Nici és a Poni :D )
    A lakk meg *-* Az az igazi dögös bordó...

    VálaszTörlés
  2. A bordó nagyon szép árnyalatú, de a matrica nem a legjobb így....pedig Snoopy aranyos lenne rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja nagyon cuki :) viszont kicsit leoldotta.érdekes... :)

      Törlés
  3. Gyönyörű a színe :O Az a matrica nagyon édes , kell nekem :3 Nagyon jól áll ez a szín :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) én nagoyn csípem a sötét színeket. valahogy jobban megy a stílusomhoz:)

      Törlés
  4. nagyon szép, gyönyörű szín. nekem jobban tetszett volna ha csak egy körmödre teszel, mert jobban kiadta volna a lakk színét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      általában a bornprettstore matricákat egy az egyben kipróbálom,mert visszatöltöm őket az oldalra.Így gazdagítom a profilom pontszámát,ami jó lesz a következő vásárláshoz.
      Sok tényleg a matrica így,viszont csak és kizárólag ezért került fel mind az 5 :)

      Törlés
  5. Nagyon szép ez a bordó lakk! :)
    Tényleg jól állnak ezek a sötét színek neked.:)
    A matricák nagyon cukik.:D

    VálaszTörlés
  6. Csodás, mély színű lakk, szuperül van összerakva! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!