2013. december 23., hétfő

Hétfői egyszerű manikűr


Sziasztok!



Mai egyszerű manikűr nekem nagyon tetszik,annak ellenére,hogy a metál illetve az ehhez hasonló lakkokkal kicsit hadilábon állok.
Nekem sohasem sikerül szépen egyenletesen felvinni,szinte minden alkalmommal csíkos marad,de hát a metál lakkok már csak ilyenek.
Nicole by Opi It's possible egy metálos barna lakk,sok helyen rózsaszínesnek írták le.






Catrice Rest in the forest fedőlakkja káprázatosan szép ezen a lakkon.Így a két lakk együtt nekem nagyon tetszik,egyszerű és olyan szép.











Kedveled az ilyen egyszerű manikűröket?


10 megjegyzés :

  1. Szép színe van , nekem még nincs metál lakkom .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      ha majd sikerül szerezni párat,írd meg a véleményed:)

      Törlés
  2. Nagyon szép, a Catrice lakk szuper rajta, szerintem beszerzek valami hasonlót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      köszi:) tényleg nem rossz.pedig sale-ra volt ítéle ez a lakk:)

      Törlés
  3. nagyon jól mutatnak együtt, szuper lett :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű ez a lakk, önmagában is, hát még a csillámmal... :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép. Bármikor hordanám. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!