2013. december 21., szombat

Jade-Vermelho surreal



Sziasztok


Ma egy mesés szuper gyönyörű holo lakkról írok pár sort,valójában nem is kéne sok szöveg,szerintem a képek magukért beszélnek.

Egyik kedves olasz barátnőmnél lehet venni,illetve nála lehet leadni a rendelést,szinte mindegyik lakk tetszik,eddig a Magia-fekete holo- volt az,amire nagyon vágytam,mivel viszik mint a cukrot,így csak tegnap sikerült megrendelnem nála.
Szóval ez a lakk nekem egy icipicit csalódás,mert a neten a swatch-ok alapján piros volt,felkenve már észrevettem a különbséget.
A lakk alapszín beütése narancs,és sajnos nem piros :(
De ettől független ez a szín csodás mesés,imádom úgy ahogy van.









Vizes matricával








Felhasznált lakkok


Nfu Oh Aqua base
Jade-Vermelho surreal 2 rétegben
Pupa Top coat




kedveled az ilyen holo lakkokat?




12 megjegyzés :

  1. Nemsemmi, ez most tényleg nagyon megtetszett, lenyűgöző :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez a lakk annyira nem tetszik de mindig elámulok, hogy milyen tökéletes és precíz a lakkozásod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem ez a szín,pont az,ami vagy tetszik vagy nem.
      de nem baj,ha nem tetszik,ez is egy vélemény természetesen,és nem kell mindenkinek minden általam bemutatott lakknak tetszenie :)
      az idén rengeteget fejlődött a lakkozási stílusom,talán a precizitás veszi el a legtöbb időt,de nem bánom.Igaz van még mit fejlődnöm.

      Törlés
  3. Fantasztikus ez a lakk, nála még azt is elnézném,hogy narancs...:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ez a fehér matrica hozzá. :)

    VálaszTörlés
  5. Na inkább nem írom le mit gondoltam elsőnek, mert vulgáris lenne, szóval finoman fogalmazva: gyönyörűségesentökéletesenagyonszép lakk! :) Tényleg, brutális O.O

    VálaszTörlés
  6. Csodálatos,csak ezt tudom mondani..:)
    Nem igazán volt még olyan lakk nálad ami nem tetszett.:)
    Ez brutálisan szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem nekünk hasonló nagyon az ízlésünk:)

      Törlés
  7. Nagyon szép, a fehér minták nagyon jól mutatnak rajta :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!