2013. december 24., kedd

Karácsonyi Kihívás-Karácsonyfa





Sziasztok!


Mai Karácsonyi kihívás témája a Karácsonyfa.
Kicsit érdekesre sikerült a manikűröm,eleinte úgy voltam,hogy nyomdázni fogok,aztán egy teljesen más ötletem támadt,így egy másik koncepció alapján fontoskodtam.
Alaplakk zöld,az egyik a Zoya-Holly a másik az Essence-Snow white lakkja 07 Bashful.

Ezekre csillámos illetve nyomdával készítettem mintákat.






Felhasznált lakkok és kellékek

SinfulColors Base coat
Zoya Holly
Essence-Snow white-07 Bashful
Csillag
Csillámpor-zöld
Pupa-top coat
Pueen42



kedveled az ilye Karácsonyi manikűröket?



12 megjegyzés :

  1. Szeretem ezeket a zöld színeket, de nem a karácsony miatt :) Jó kis mani lett.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett :)
    Én is használtam csillagokat , megnézed ??
    mazsolavilag.blogspot.hu/2013/12/karacsonyi-koromkihivas-2013-karacsonyfa.html

    VálaszTörlés
  3. Nagyon egyben van ez a mani. :)
    Boldog Karácsonyt. :)

    VálaszTörlés
  4. Jól sikerült! A kis kocka glitter "lédig" kiszerelésben van, vagy valamilyen spéci lakknak az összetevője?

    VálaszTörlés
  5. Szuper lett!
    A középső ujjad tetszik leginkább!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!