2013. december 23., hétfő

ManiCute-Ünnepi hangulat


Sziasztok



Mai ManiCute kihívás témája mi más lehetne?naaaa?? :D
Hát a Karácsonyi hangulat.

A manikűr elkészítése roppant egyszerű volt.
Alapszínek a fehér és a piros,majd egy kis csillámos glitterrel bolondítottam meg az egészet.
A mutatóujjamra nyomdáztam,a középsőt diszítőszalaggal csináltam meg,alapszínre egy réteg Ring in the red került, majd pár glitter.
A fehér lakkra nyomdáztam a Ruby pumps-al,sokkal többet vártam volna tőle...Elég gyengén szerepel,azt hittem jobb lest nyomdázásra.


 








3 grácia

Felhasznál lakkok és kellékek


China Glaze-Base coat
Opi-Alpina snow
China Glaze-Ring in the red
China Glaze-Ruby pumps-nyomdázásra
Opi-Danke-shiny red
Kleancolor-My Valentine-glittereket szedtem ki belőle
Barry M-Gold foil-nyomdázásra
Bm-302 paletta
Gald-Ga41
Bm-H03









14 megjegyzés :

  1. Jó mani lett, igazi karácsonyi színekkel. :) Nagyon tetszenek a mintalemezeid is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      ha egy icipicivel több időm lett volna,összehoztam volna valami szabadkezes manit....majd legközelebb

      Törlés
  2. Milyen csillogó, milyen karácsonyi *-* az a három China Glaze lakk meg wuhhú *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) igaz a 3 gráciából az egyik opi,de olyan szinten hasonlítanak egymásra,hogy szinte már china glaze-nek is elmegy:)

      Törlés
  3. Szupi lett! Isteniek ezek a pirosak! :3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó kis mani lett! Főleg a középső ujjadon lévő minta tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      kár,hogy nem másmilyen az alapszín,úgy jobban látszott volna :D

      Törlés
  5. Nagyon tetszik, szerintem ez a legszebb karácsonyi manid ^^

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó kis karácsonyi mani lett! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!