2013. december 26., csütörtök

Nyomdás manikűr



Sziasztok :)



Remélem mindenkinek úgy sikerült ez idei Karácsony ahogy szerette volna. :)
A héten jövök a karácsonyi ajándékok bejegyzéssel,akkor is,ha valójában nem akarta erről írni,viszont azért megérdemel egy röpke eszmefuttatást.Azért is mert kaptam pár lakkot........

Szóval mai nyomdás manikűr egy egyszerű nyomdázott,semmi extra csicsa. 
ÉSSS semmi köze a Karácsonyhoz :)
Az alapszín a fekete-és a fehér,erre nyomdáztam különböző mintákat.
Inkább ez a manikűr a CSI nevet kaphatná,nekem nagyon tetszik,főleg az ujjlenyomatos minta :D






És a paletták amiket használtam:







Felhasznált lakkok és kellékek


China Glaze-Base coat
Opi-Alpine snow
Nicole by opi-Razzle dazzler
Bundle monster-Bm-414,Bm-421,Bm-316,Bm-409
Konad:pink sárga fehér és fekete lakkok






szereted az ilyen fekete fehér manikűröket?


21 megjegyzés :

  1. :D őrült jó. Az a rózsaszín pacázás ugye nem vééér?? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. őőő nem :D :D elvileg piros kellett volna,de az már kicsit morbid lett volna :D

      Törlés
  2. Váá, imádom!!! CSI Miami rajongó vagyok amúgy is, már a sárga-fekete szalagnál széles mosolyra szaladt a szám :D Várom majd a kariajis posztot :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek örülök,hogy tetszik.Kicsit félve raktam ki,mert ugye kicsit uncsi már a Karis klisé nekem :D

      Törlés
  3. Nagyon jól néznek ki, nem is tudnék kedvencet választani. :P

    VálaszTörlés
  4. Imádom! Szerintem szuper lett! Főleg az ujjlenyomatos tetszik nagyon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik :) nekem is az a kedvencem :)

      Törlés
  5. cseppet elmaradozok a kommenteléssel, mert telefonról olvasom mostanában a blogokat, és mérhetetlenül utálok vele gépelni, de végre gép előtt vagyok! szóval szuper lett ez a mani, és most,hogy cégre a BPS-on is lehet kapni a nagy fekete pecsétnyomót, gyorsan veszekegyet, hátha azzal végre menni fog a nyomdázás nekem is! (most rendeltem egy sima mini pecsétnyomót náluk, múanyag lehúzósat, és pihepuha a gumi az én konadomhoz képest; hátha azzal is tudok majd pecsételni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem :) mostanában nem rendeltem semmit onnan ,mert nem működött a paypal.
      plusz 4 csomagom nem jött meg :(

      Törlés
  6. Húúú nekem az ujjlenyomatos nyomda nagyon bejön :D

    VálaszTörlés
  7. Imádom a CSI-t! Ez az ujjlenyomatos nyomda nagyon bejön, szuper!
    Kíváncsian várom milyen lakkokat kaptál :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj én is imádom.Néha játszok facen vele,amikor van időm rá :D :D

      Törlés
  8. Jujj de jó lett! Az ujjlenyomatos nekem is a kedvencem, meg a vér pacás :D A hüvelyk ujjadon milyen minta van? :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jogos a kérdés.ott is pacás volt.de elfelejtettem lefotózni mind az 5 ujjam :(

      Törlés
  9. Ez valami baromi jó lett!:D
    Nekem nagyon tetszik az összes nyomda minta.
    Én is imádom a CSI-t.:)

    VálaszTörlés
  10. Veszett jó lett! Annyira jó az összhatás, hogy hihetetlen. :3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!