2013. december 22., vasárnap

Rimmel-193 Black cherries


Sziasztok....

Rimmel Black cherries lakkja,az a lakk,ami annyira emlékeztet arra a színre,amit oly' sokáig hortam illetve szerettem sulis koromban.
Egyik kedvenc színem a lakkban a bordó,teljesen mindegy ha van 30 darab ugyanolyan,ennek a színnek mindig örülök:)

Ezt a lakkot egy lakklemosóhoz adták ajándékba.
Imádom ezt a lakklemosót,az illata kellemes,és észrevettem,hogy nagyon kíméletes a körmökhöz.



Felkenve már egy rétegben szuperül fed,viszont megszokásból felkentem a második réteget is.
A bordó színen felül,millió mikrocsillám van benne-a képek napfényben készültek,és olyan szépen látszik a csillogása.





Erre nyomdáztam a Bm-419-es palettával,ami ugye a  csomagban nem volt benne,de a Bundle monster elküldte nekem.
Nagyon szimpatikus ez az oldal,teljesen levettek a lábamról,hogy nem csináltak semmilyen problémát abból,hogy az egyik palettából nekem kettő volt,és ez nem volt benne,így elküldték a részemre.










Felhasznált lakkok és kellékek


China Glaze-Base coat
Rimmel-Black cherries 2 rétegben
Bundle monster-Bm 419 paletta egyik mintája
Klenacolor-Sandstone-nyomdázáshoz
Essence-Breaking dawn-A Piece of forever-nyomdázáshoz-gyűrűsujj
Pupa Top coat





kedveled a bordó lakkokat?




12 megjegyzés :

  1. Nekem nagyon tetszik ez a szín :) gyönyörűséges :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj nekem is :D de örülök,hogy nem vagyok egyedül vele :)

      Törlés
  2. Na most megnyugodtam, hogy az én körmömön csak a köd miatt nem látszik így a csillogás :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem az lehet a hibás. :D volt még egy kép,de nem tettem fel,ott jobban látszik,hogy szépen csillog :)
      majd meglátod milyen szép-nyáron:)

      Törlés
  3. Szeretem az ilyen színeket, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű ez a lakk! A nyomda rá meg teli találat ismét :) Olyan szép *-*

    VálaszTörlés
  5. szép a nyomdázással, mint a bársony :) Az ezüst minta a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  6. Csodás ez a lakk. *.* A mintával is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép színe van a lakknak! Én a mintalemez is szuper! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ez a lakk!:)
    Kicsit hasonlít a tőled kapott pupa lakkomra..:D
    A minta meg csúcs szuper rajat.:)

    VálaszTörlés
  9. De nagyon szép ez a lakk, a nyomdázás is szuper lett :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!