2013. december 14., szombat

SinfulColors-Sugar sugar és gél nail sticker



Ma ismét egy piros lakkról lesz szó,de nem bánom,mert tényleg különleges a viszonyom a piros színhez.
Már írtam,nem igazán kedvelem a piros lakkokat,viszont mostanában valahogy keresem,magamon is egyre jobban tetszik,lehet a Karácsonyak köszönhető. :D
SinfulColors Sugar sugar,egy szép piros árnyalat,millió mikrocsillámmal.A fényben nagyon különleges,mert ahogy forgattam a kezem,úgy láttam "mélyebbnek" ezt a színt,már már bordósnak.
Pont ideális Karácsonyra.Ha a Karácsonyi  színt egy lakkal kéne jellemezni,ezt választanám.
2 rétegben szuperül fed,viszont egy rétegben is nagyon jól fedett.








Régóta szerettem volna kipróbálni az Essence Home sweet home stickers-t.
Bevallom ezeket a gél matricákat nem kedvelem.Két okból.Az egyik hogy nem mind passzol a körmömre,körbevágni nem igazán kedvelem,mert álatlában belevágok a felkent lakkba,és csúnya lesz, a másik a felreszelése.Sohasem találom el a normális méretet,most is megmaradt pár mm,ami nem mutat jól,viszont nem akartam túl illetve belereszelni a körömbe.
A leszedése sem valami kellemes,olyan mintha letépnék a körmöm.
Viszont a minta nagyon szuper-tetszik,tartós is,mert nagyon ragaszkodik az alatta lévő lakkohoz.









Felhasznált lakkok:
China Glaze-Base coat
SinfulColors-Sugar sugar 2 rétegben
Essence-Home sweet home- Gel sticker-Neither swedish nor-weigan




Kedveled a piros lakkokat?
a gél matricákat?

21 megjegyzés :

  1. Nagyon agyaltam,hogy karácsonyra megcsináltatom a körmeimet, de végül úgy döntöttem,hogy nem bírnám ki,ha nem lakkozhatnék, no de a lényeg,hogy pont ilyet szerettem volna :D:D:D:D Nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. inkább ne.szépek a körmeid amúgy is:)

      Törlés
  2. Pulóvermintás :) Nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
  3. De jó, úgy néz ki mint egy tök szép téli mintás pulcsi ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne :D már Te is ezt írod :D lehet kötnöm kéne :D

      Törlés
  4. ÓÓÓ ez piros gyönyörű, annyira jól áll:)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is a karácsonyi pulcsi jutott róla eszembe :))
    Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Csodálatos ez a piros lakk!
    Nekem ez az igazi karácsonyi piros szín,valószínűleg,mert olyan ünnepélyessé teszi a sok mikrocsillám!:)
    Nagyon jól mutat rajta a "pulcsis" matrica! :D

    VálaszTörlés
  7. Mint egy karácsonyi díszpárna, hihetetlenül cuki :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon jó lett. Tetszik a piros. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!