2014. január 17., péntek

Bornprettystore-Szilikon nyomdázó A11



Sziasztok lányok



Végre kerítek sort erre a bejegyzésre,már hónapok óta a gépemen pihen,ma úgy döntöttem írok pár sort a szilikonos nyomdázóról.


Még tavaly a bornprettystore-tól rendeltem az A11-est,alig vártam hogy kipróbáljam.

Kedvelem magát a nyomdázást,aki rendszeresen olvas az tudja.Viszont ilyen szilikonos nyomdázóm még nem volt,és nagy kétségek között próbáltam ki.
Maga a nyomda kicsi,szerintem pont kézre áll,a kiválasztott mintát kell kitölteni a nyomdázós lakkal,majd nyomkodva egy papírra lejön a felesleg,ezután kerül fel a körömre.
Nos nálam ez így nem működött!!!!!!


Nálam ez a fajta nyomda úgy működött,hogy a minta kitöltése után a felesleget egy sima húzó mozdulattal (egy papíron) lehúztam,majd a maradékot ami a minta körül maradt,egy naracsfapálcikával szedtem le.
Ezt a módszert a párom javasolta,nekem nagyon bevált.












Összességében nem rossz,viszont én maradok a hagyományos nyomdázásnál.
A szilikon szuper,viszont kicsit macerásnak tartom ezt a nyomdázást.Ez természetesen nem azt jelenti,hogy nem venném újra...




Felhasznált lakkok és kellékek


China Glaze-Base coat
Dior-Bird of paradise-Bahia-667 két rétegben
H & M csillámos fedőlakk
Barry M-Gold foil nyomdázásra
Silicone stamp Bornprettystore A11
Pupa-Top coat




próbáltad már a szilikonos nyomdát??
ha nem,kipróbálnád?





9 megjegyzés :

  1. Én pont nemrég vettem egy ilyet,(A17) nekem ez az első nyomdázóm, szóval nincs összehasonlítási alapom. Nekem elég jól működött azzal a technikával, amit írtak hozzá. De nagyot néztem, hogy a love felirat fordítva került a körmömre, aztán esett le, hogy a betűknek fordítva kellett volna felkerülnie magára a szilikonra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jééé ez eddig fel sem tűnt :D na ez nagyon gáz :D

      Törlés
  2. én szivesen kipróbálnám mondjuk, de én úgy tudom, hogy ebben csak az a különlegesség, hogy szines mintákat lehet készíteni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet,de szereintem nem feltétlen kell színes mintát készíteni :)

      Törlés
  3. Én még nem hallottam szilikonos nyomdáról , szívesen kipróbálnám :))
    Jó dolognak tűnik :))

    VálaszTörlés
  4. Nekem is van egy (08-as), működik a papíros módszerrel, bár nem nagyon használom, jobban szeretem a nagyobb mintákat.

    VálaszTörlés
  5. Érdekesen hangzik, kép alapján van egy nagyon kevés különbség a lemezes nyomdázás között. Nagyon tetszik, az alaplakk csodás *-*

    VálaszTörlés
  6. Én eddig nem mertem a szilikonost beszerelni, még a hagyományossal is hadi lábon állok egy ideje. xD Viszont az meglepett, hogy mennyire jól sikerültek ezzel is a minták. nem tudom, valamiért az van bennem, hogy a szilikonossal nem jöhetnek olyan jól át a minták, mint a hagyományossal.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!