2014. január 23., csütörtök

Etude house-Xoxo minnie fedőlakk


Sziasztok




Ma úgy döntöttem erre a lakkra kerítek sort,ami nem más mint a Minnie fedőlakk.
Tavaly amikor pár képen láttam ezt a fedőlakkot,nagyon tetszett,főleg,hogy potom 3 euro-ért beszerezhető ebay-en,kisebb gondolkozás után megrendeltem.
Nekem a masnis változata tesztett meg,ez is szürkében.
A lakkban látszik a képen rengeteg csillám van,pink fehér és fekete,plusz ugye a masnik.





Itt jött a csavar a képbe.
Alaplakknak egy Butter London lakkomat használtam,és erre kentem fel a fedőlakkot.
Szóval hihetetlen de igaz,szinte lehetetlen kihalászni egy csillámot is,akkor a masniról nem is beszélve.
Nagyon sok fedőlakk került a körmömre,ezzel valami páncélt képezve,és hihetetlen módon nem jött be a végeredmény.
A lakk egy csomóban áll az üvegben,mint valami massza nem mozdul semerre.Nem folyós,ilyen zselé szerű,talán szerintem ezért nem használható rendesen.








 Összesítve nem hiszem,hogy újravenném a lakkot,az alapötlet jó,de szerintem változtatni kéne az állagán.
Ha valaki érdeklődését felkeltette,ebay-en emgvásárolható a lakk,ingyenes szállítással is akár.





Felhasznált lakkok

Opi-Base coat
Butter London-Molly-coddled 2 rétegben
Etude house-Xoxo minnie fedőlakk






neked tetszik ez a fedőlakk?
kipróbálnád?




26 megjegyzés :

  1. Hm, nem hozott izgalomba, hogy őszinte legyek :) szép, de nem venném meg ezek után...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az üvegben nem rossz viszont sokat kell vacakolni vele...

      Törlés
  2. tetszik, de ha ennyit kell vele szenvedni, akkor nem éri meg

    VálaszTörlés
  3. Annyira cuki ez a lakk, olyan kár hogy ilyen rosszul teljesít :(
    Nézz be hozzám : http://nagymosolyblog.blogspot.hu/2014/01/13-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  4. Kár érte, pedig első ránézésre nagyon szép :(

    VálaszTörlés
  5. Az a lila Butter London lakk *.* Hát valami álomszép. (Tudom, már megint a lényeget sikerült megfognom a posztban :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D legalább van valami szép a mani poszban :D

      Törlés
  6. Nagyon kis cuki, én azzal szemezek amibe egér fej is van, februárban meg is rendelem. :) az alaplakk színe csodás *-*

    VálaszTörlés
  7. Tegnap pont azon gondolkodtam, hogy megrendeljem-e ezt a lakkot, de mikor láttam, hogy hideget-meleget is írnak róla vegyesen, átgondoltam és rájöttem, hogy úgysem használnám ki. A lila lakk viszont csodaszép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) szerintem nem vesztesz vele,ha nem rendeled meg. az "illata" sem kellemes.

      Törlés
  8. A Butter London lakk csodaszép, de a Minnie kár, hogy nem vált be :(

    VálaszTörlés
  9. Az alaplakk mesés..*.* A fedőlakk is nagyon bejön, sajna az enyémmel is ez a gond, hogy igencsak halászni kell a dolgokat..:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom,beszéltük már :) hát van ilyen is,azt hittem jobb lesz...

      Törlés
  10. Kár a Minnie lakkért..:( Lehetne jobb minőségű.
    De a lila lakk,tényleg csodaszép színű.:)

    VálaszTörlés
  11. De kár érte. :/ Mondjuk nekem a Minie fejes változat jobban tetszik, de így tuti nem venném meg egyiket sem. :/

    VálaszTörlés
  12. Kár érte, pedig az ötlet nagyon jó!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!