2014. január 9., csütörtök

Jade-Uau!



Sziasztok


Narancssárga lakk kevés,de volt a blogon,most egy olyan darab kerül bemutatásra,ami még holo is.
Ezt a szépséget egy blogsalén vettem,nem igazán szoktam így vásárolni,de ezt a blogot imádom,plusz ezt márkát is.
Kapva a lehetőségen lecsaptam erre a Jade holo lakkra,abszolút nem bántam meg.




Két rétegben nagyon szép,olyan mintha valami tűz lenne a körmömön,csillog villog.
Ez a szín nem tartozik azok közé,amiket kifejezetten szeretek,viszont kezdünk jóban lenni.





Feltettem pár matricát,ez adta meg a végső lökést.














Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-Oh-Aqua base
Jade-Uau! 2 rétegeben
Pupa-Top coat




kedveled az ilyen lakkokat?


23 megjegyzés :

  1. tényleg mint valami tűzfolyam...bámulatos!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű mani lett, és a lakk is szép önmagában is.

    VálaszTörlés
  3. Ez nem az én színem, nem tudnám magamon viselni, de csodás holo hatása van, akárcsak a többi Jade lakknak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. néha nagyon szeretem a nem megszokott színeket,ugye kicsit kitörni a rezsimből :D
      ez pont az a szín ami vagy tetszik vagy nem :) de tény és való,hogy tényleg brutál szép mint holo.

      Törlés
  4. Tényleg csodálatos, a minta pedig telitalálat volt hozzá. :)

    VálaszTörlés
  5. Ez valami gyönyörű ez a lak *.* ezekkel a mintákkal meg még szebb :D tök jól kiemelik a színt :)

    VálaszTörlés
  6. Tüzes menyecske lakk :D Brutálisan "élő"! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. Na ez most nyomdával tetszik a legjobban, gyönyörű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      de becsapós mert ez vizes matrica :)

      Törlés
  8. Szám tátva maradt, főleg a matrica láttán...*-*

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jól néz ki, és a matrica sokat dob az amúgy is szuper lakkon :)

    VálaszTörlés
  10. Ezt a színt is beletettem már a kosaramba, de nem tudok választani, annyira szépek :) Nfu aqua base alap mindenképp kell hozzá, vagy jó önmagában is lakk?Mármint, hogy ilyen szép holo hatás legyen...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én minden holo lakk alá kenek aqua base lakkot.Szerintem ezek a nfu-oh nélkül is működnek,de nem akarok hülyeséget írni inkább este kipróbálom neked,és megírom :)

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm :)

      Törlés
  11. Üvegben nem is tetszett annyira, de felkenve bámulatos. Nagyon illik hozzá a matrica!

    VálaszTörlés
  12. uristen! na ez így most teleportálhatna a körmömre :P

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!