2014. január 22., szerda

Januári körmös kihívás-Burgundi




Ciao lányok.






Kihívás mai témája a burgundi,na ez a pont nekem való téma.
Imádom az burgundi lakkokat,ez a szín illetve ehhez hasonló árnyalatok közel állnak hozzám.

Ehhez tárítottam még a Nimbus mintát,amit ugye úgy kell elkészíteni,hogy fültisztító pálcikát kell acentonba mártani,majd a lakkba,sok pontozás után kerül a körömre.

Visszatérve a burgundi lakkra,most a Models own lakkját használtam.Ez nem mást mint a Red red wine.














Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Models own-Red red wine 2 rétegben
Pupa-Princess paillettes 830 fedőlakk
Nimbus technika
Pupa Top coat



Kedveled a burgundi lakkokat?
















9 megjegyzés :

  1. Nekem tetszik! szép ez a Models own-Red red wine lakk <3 üdv. Pöty

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e ez a nimbus technika. Az alaplakk szép, a glitteres is.

    VálaszTörlés
  3. Ez a Models Own lakk fenomenális! Ahh...

    VálaszTörlés
  4. Elsőre nem nagyon tetszett a minta, de ahogy nézegettem egészen megtetszett, tök jól megy a glitterek színéhez, nagyon különleges! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!