2014. január 19., vasárnap

Januári körmös kihívás-Polka dots

Sziasztok


Kihívás mai állomása a pöttyös,amit én 3 színben alkalmaztam.
Alaplakk az Opi-My very first knockwust erre kerültek a pontok.
Ez a fajta manikűr nálam hangulatfüggő,sima egyszínű pontos manikűröket nem igazán kedvelem.








Összességében tetszik ez a manikűr,talán azért mert 3 fajta színt alkalmaztam.



Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Opi-My very first knockwurst 2 rétegben
China Glaze-Ingrid
Catrice-Bring me terra copper! 
Barry m-Gold foil
Pontozó



Kedveld az ilyen manikűröket?






28 megjegyzés :

  1. Imádom a pöttyös manikat, nagyon vidám lett :)

    VálaszTörlés
  2. Tetszik, pláne a Catrice lakkod :) imádom az ilyen színeket...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a catrice nem rossz,viszont nem igazán az én színem :)

      Törlés
  3. Ezt nagyon jól összehoztad! :)

    VálaszTörlés
  4. Ó, nagyon szép ez a mani, és az alaplakk felkeltette az érdeklődésemet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nude lakk lévén nagyon szép.tökéletesen fed.ha gondolkozol ilyen lakkon,ezt ajánlom. tényleg nagyon szép.

      Törlés
  5. Csodálatos, nagyon jól párosítottad össze a színeket. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép színeket használtál :) Az az arany színű Barry M lakk különösen szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Barry m tényleg nem rossz,viszont nyomdázni nagyon szuper. Jók ezek a foil lakkok erre a célra :)

      Törlés
  7. Nagyon tetszik, jók a színek :)

    VálaszTörlés
  8. Pöttyös az igazi! :))-bocsi,ezt muszáj volt....amúgy nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D a kegyeletdöfés
      hazamegyek tuti behabzsolok pár túrórudit :D

      Törlés
  9. Nagyon jó lett :) Őszi pöttyök :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pontosan.ezt a manit még ősszel készítettem :)

      Törlés
  10. Nagyon tetszik, szerintem ez az egyik kedvencem eddig tőled. :) Van egy hasonló mintájú ruhám, lehet azért. :D :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó nagyon kedves vagy.köszönöm szépen :)

      Törlés
  11. wow, nagyon ügyes vagy! A Catrice meg az Opi színe nagyon tetszik :) Hogy neked mennyi türelmed van :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó lett! Imádom a színeit. :) Egy hasonló mani nálam is ott lapul az inspirációs mappámban. most nagyon nagy kedved csináltál hozzá. :D

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép lett, gyönyörűek a szinek :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon tetszenek a színek nekem is, különleges, ez most furán fog hangzani, de nekem olyan, hogy elüt egymástól, de ha sokáig nézem harmónikusnak látom a színeket .)

    VálaszTörlés
  15. Aranyos lett. Ebből a Catrice kiadásból nekem egy másik szín van meg, de most így elnézve sajnálom, hogy ezt nem szereztem be annak idején.

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jó lett! Tetszik a színösszeállítás! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!