2014. január 31., péntek

Mash nyomdapaletták és egyéb


Sziasztok

Ma szeretnék írni pár sort a Mash nyomdapalettákról,és pár nyomdázó lakkról amiket nem is olyan régen rendeltem.

Dashicabeautyshop a kedvenc könyvjelzőim közt volt,tavaly nyáron még amikor a kicsi pónis palettát vadásztam akadtam erre az oldalra.Sajnos a kicsi pónis paletta már nem létezik,az oldalról tavaly nem rendeltem.
Aztán Andi rendelt az oldalról nem is olyan régen,kis privátbeszélgetés után mutatta milyen jó is a sárga nyomdázó lakkja Dashicának.Akkor felbátorodtam és rendeltem az oldalról.
A posta simán 7 euroba és pár eurocentbe került, ha kevesebb dolgot rendeltem volna,akkor csak 3 euro ide a posta.
Mivel szerettem volna venni még mást is,ami nem volt készleten,előrendeltem pár fennmaradt lakkot,amit reményeim szerint jövő héten már kézhez is kapok.
Amiket vettem a következőek:

Barack,Jade,Narancs,Barna és lila nyomdázó lakkok.Hát valami fantasztikusak,ezerszer jobbak ezek mint a Konad lakkok.Azt hozzáteszem nekem a Konad is bevált eddig,viszont ezek kenterbe vágják.

Amit sajnálok,hogy a lakkon nincs semmilyen szám illetve név jelzés.





Rendeltem egy xxl :D nyomdázót szilikonos,sajnos ez dugába dölt,eddig siralmasan teljesített.Mindent kipróbáltam,néha nem veszi fel a nyomdázóról a mintát.
A lehuzó műanyag semmire sem való,sokkal jobb a régi telefonkártya.


Infinity nails 42-es palettát rendeltem meg,szuperek a minták.


Dashica oldalán moyou paletták is kaphatóak,egy kicsivel olcsóbbak mint az eredeti oldalon.




Lakkok próbálgatva.:)







Mash palettákat kinéztem magamnak,rendeltem hozzájuk egy fekete nyomdázós lakkot.



















































Nagyon szuperek a minták,már teszteltem párat.






neked tetszik innen valami?

15 megjegyzés :

  1. Nekem a zsiráf és az elefánt a kedvencem, na meg a dinók :-)

    VálaszTörlés
  2. De jó kis minták!!! Ezt a vételt egyelőre halasztom :) Tapasztalatodon felbátorodva nyomdázó lakkokat fogok venni a dashicashopból. Igaz, engem a sárga is meggyőzött, hogy szuoer jók.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuper pigmentáltak. tényleg nagyon jók! a barackos annak ellenére,hogy világos, még egy sötét lakkon nyomdázva sem látszik át!!!!!

      Törlés
  3. Gyönyörűek a nyomdapaletták és a körömlakkok is széépek :)
    Nekem legjobban az a nyomdapaletta tetszik , amin a szerelmespár van rajta :)) !!

    VálaszTörlés
  4. annyira jók megint ezek a minták. hajj. egyre jobban hajlok a nyomdázás felé. :)

    VálaszTörlés
  5. Szuperek ezek a mash paletták!:D Főleg az egyiptomi és a különböző szimbólumok tetszenek!
    Na és minden amit vettél! :)

    VálaszTörlés
  6. Klassz cuccokat vettel,nalam a rendeles mag halasztodik,amig kevesbe leszek bena nyomdazasban

    VálaszTörlés
  7. Oh god!!!!!!! Az 58, 59, 63, 65 és 70-es palettákba belezúgtam - pedig eddig nem nagyon mozgattak meg "holmi" nyomdázó paletták! :))))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 58-as volt az első amit kinéztem innen. imádom az azték mintákat,meg az egyiptomiak is nagyon tetszenek,must have darab ami a moyou-ben van :)

      Törlés
  8. Az Infinity nails palettán valami meseszépek a nagy minták! *-*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!