2014. január 3., péntek

Nicole by opi-Candid cameron


Sziasztok


Ez a lakk már volt a blogon,szerintem megunhatatlan ez a szín.Imádom metálos kékeszöld árnyalatot nézegetni a körmeimen,és ez a lakk valami félelmetesen szép.










Két rétegben fed,6 napig hordtam amikor lemostam.
Csíkossága csak a képeken köszön vissza,élőben nem is látszik.
Erre nyomdáztam is ami nem lett a legjobb.Próbáltam minden körmömre pinkes árnyalatot pecsételni.









Felhasznált lakkok és kellékek


China Glaze-Base coat
Nicole by Opi-Candid cameron 2 rétegben
Konad-4 szín
Essence Sealing top coat
Pueen 20 paletta




kedveled az ilyen lakkokat?

25 megjegyzés :

  1. Csodás színe van ennek a lakknak!!! *-* csak úgy csillog-villog :)

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikusan gyönyörű szín. *.* De nekem most minta nélkül jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is :D sokkal szebb ez a lakk minta nélkül

      Törlés
  3. Veszettül vibrál a monitorom, ez a lakk valami eszméletlen! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a lakk, de annyira, hogy én nem "csúfítanám" mintával, ha érted :P

    VálaszTörlés
  5. Hűű gyönyörű ez a lakk, és a képek is szépek. Most én nyomda nélkül szebbnek tartom, jobban hangsúlyozza a lakk színét. :))

    VálaszTörlés
  6. Meseszép a lakk,olyan kis hableányos!nekem nyomdázva is tetszik,a középső és a kisujj árnyalatai jönek be a legjobban.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű színe van a lakknak, viszont nyomdázva sokkal jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem minta nélkül most jobban tetszik. Fantasztikus látvány önmagában csak a szín!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép, nekem nyomdázva jobban tetszik, olyan 3D hatása van :))

    VálaszTörlés
  10. Fú de szép lakk, ez tipikusan az, amit kár elfedni nyomdával :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmm igazad van :) de mai napra ez jutott :D

      Törlés
  11. Ritka kivétel, hogy nyomdázás nélkül jobban tetszik egy lakk. Mondjuk ezüsttel vagy feketével azért el bírnám képzelni :)

    VálaszTörlés
  12. Csodás színe van ennek a Nicole lakknak!
    Tényleg olyan vibráló zöld!:D
    A nyomdázás most nekem annyira nem jön be,lehet más színnel jobb lett volna,mert a minta az tetszik!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!