2014. január 27., hétfő

Pupa-030 Holographic silver





Sziasztok



Szürke naphoz szürke lakk dukál,mai szépségem pedig napfényben tud csak érvényesülni.
Pupa holo lakkjairól már sokat áradoztam,választottam a 30-as számú szürke-ezüst.
2 rétegben jól fed,valójában már egy rétegben is tetszett amit láttam.
Tegnap kicsit összesítettem a holo lakkjaimat,észrevettem,hogy a szürkék nagyon hasonlítanak egymáshoz.Egy összesítő posztban írok majd erről,várom,hogy újra kisüssön a nap,és akkor befotózok majd mindent.
Szóval csodaszép ez a szín maga a lakk minősége sem elhanyagolható.












Az egészet egy water delas-al dobtam fel.Imádom a virágos mintákat,mind nyomdázásban mint pedig vizes matricában.



















Nagyon tetszik ez a szín,matricával méginkább.
A water decals megtalálható volt a Bornprettystore oldalán,de szerintem már megszűnt,ugyanis a kód alapján nem dob ki semmit.


Neked testik a szürke holo??



21 megjegyzés :

  1. Ez gyönyörű, pláne ezzel a matricával. Pupa holo lakkok lehettek volna a blogsale-n is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már csak azért is, mert nálunk nem elérhető ez a márka... A neten sem találkoztam még olyan hellyel, ahol meg lehetett volna venni...

      Törlés
  2. Szerintem is nagyon szép ez a lakk O.O Amúgy nagyon érdekes rajta a matrica, de nekem határozottan tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Valahogy a lakk nekem nem tetszik, viszont matricával meg imádom :D

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép! A virágos matricával meg méginkább. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon széép a lakk :) Matricával is nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  6. óó anyám ez a lakk *-* meseszép

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép, bár nekem minta nélkül jobban tetszik, mint legtöbbször. :)

    VálaszTörlés
  8. gyönyörű ez a szín :)) és a matrica is :))

    VálaszTörlés
  9. Jesszus!!! Annyira szép az a lakk!:)
    A virágok,meg nagyon jók hozzá,nagyon tetszik a kettő együtt! :D

    VálaszTörlés
  10. Ó, nagyon csini lett! :) Holo <3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!