2014. február 28., péntek

Essie-285 Toggle to the top


Sziasztok


Essie 2013-as téli kollekciójában megjelent lakkját vettem elő,ami a Toggle to the top.
A kollekcióból talán ez az egy olyan lakkja volt,ami felkeltette az érdeklődésem,mostanában nagyon szívesen használok piros lakkokat.
Bevallom engem már egy rétetgben is elragadott,csodálatosan csillog,fedése ilyenkor sem rossz,viszont második rétegért kiált.
Fedőlakkal mesés,nagyon tetszik,napfényben is látszik hogy egyszerűen tökéletes.
Nem igazán vagyok az az áradozós stílus,amikor használok egy lakkot,valamiért ennek a lakknak van valami különlegessége,ami miatt a sorokat írom róla.







Erre nyomdáztam a Pueen72-es palettával,szerintem erre virág minta dukált,mégpedig pink.










 

Imádom imádom és imádom ezt a lakkot!!!!!Ha ez elfogy biztos megveszem nagy méretben:)




Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Essie-285 Toggle top the top 2 rétegben
Dashica pink nyomdás lakk
Pueen72
Konad top coat





neked tetszik ez a lakk?nyomdázva vagy simán?






19 megjegyzés :

  1. Csodásan néz ki, én is nagyon kedvelem az ilyen árnyalatokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy neked is tetszik:) köszönöm:)

      Törlés
  2. Nem tudok újat írni már sajnos :D Nagyon nagyon szép, nyomdázva és anélkül is :)

    VálaszTörlés
  3. az üvegben jobban tetszik, felkenve kicsit csalódás, de azért szép. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem pont fordítva volt,üvegben nem jött be :D

      Törlés
  4. Nagyon szép! :D Nincs is piros glitteres lakkom...

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a lakk! A pink virág meg nagyon illik hozzá!:D

    VálaszTörlés
  6. Meseszép ez a lakk, és a nyomda is jól illik hozzá :]

    VálaszTörlés
  7. Ez elképesztő, igazi karácsonyi szín! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon gyönyörű! ahogy szikráznak benne a csillámok, levett a lábamról:)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű ez a lakk, már télen kinéztem magamnak, de a sok paletta mindig elvonta a figyelmem :)

    VálaszTörlés
  10. Te jó ég, ez valami álomszép! Imádom az ilyen árnyalatokat. Nekem mondjuk nyomdázás nélkül tetszik a legjobban, ott tud érvényesülni a színe, de amúgy is szép :)

    VálaszTörlés
  11. Csodaszép ez a lakk. Nekem simán tetszik a legjobban. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!