2014. február 21., péntek

Orly-Prince charming

Sziasztok



Ma elővettem az Orly-Prince charming lakkját,amit még ősszel a Tu style újásághoz adtak.
Sokat gondolkoztam,hogy kell-e,3 szín volt az újsághoz,de jó bloggerhez híven mind a 3 színt megvettem.
Elsőre talán ez volt az a lakk,ami kevésbé jött be,viszont felkenve teljesen magával ragadott.
5,3ml került egy euróba,szerintem megérte.
Bizalmatlan voltam,hogy gondok lesznek a fedéssel,de kellemesen csalódtam.





Erre jött egy mint ötlet,elkszítése nagyon tetszett.









Összességében nagyon tetszik ez az Orly lakk,a színe őszi de nagyon kedvelem.Számomra a holos csíkok nagyot dobtak rajta,talán így egy fokkal jobban tetszett.


Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base coat
Orly-Prince charming 2 rétegben
Diszítőszalag
Jade-uau! és Mystic gold
Pupa Top coat



kedveled a barna lakkokat?



15 megjegyzés :

  1. Hatalmasat dob rajta az a holo csík!!! Önmagában is szép árnyalat ez a barna, de azzal a csíkkal egyszerűen szuper! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez igazán szép szín, és azzal a csíkkal még szebb! :)

    VálaszTörlés
  3. fú nem vagyok annyira oda a barna lakkokért, de ez csodás szín :) a csíknak is nagyon szép színe van, feldobja :)

    VálaszTörlés
  4. Szép lakk ,csíkkal igazán elragadó:)

    VálaszTörlés
  5. Szép ez a lakk és nagyon tetszik a holo lakk, amivel feldobtad. :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem csík nélkül tetszik, de úgy aztán nagyon. Én is meg akarom kaparintani:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik, díszítve meg pláne! :D Pedig nem is szeretem a barna lakkokat, de ez csodás!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik a színe a lakknak!:))

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű ez a lakk, és Neked különösen jól áll! Tiszta elegancia :-)

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű ez a barna lakk! Nagyon tetszik ahogy feldíszítetted azzal a csíkkal! :D
    Gyönyörű mani lett!

    VálaszTörlés
  11. Most frankón megkívántam a csokoládét, hallod! :))) Veszettül jó színe van ennek a lakknak! :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  12. Jó ez a szín, kezdek rákattanni az Orly lakkokra. Megkaptam azt a barnát, amire vágytam és azóta ezt a márkát nézegetem :)

    VálaszTörlés
  13. Csík nélkül is nagyon szép ez a barna :)
    Végre egy díszítés, amit talán én is el tudok készíteni :)

    VálaszTörlés
  14. Én nem szeretem a barna lakkokat, de ezzel a holo csíkkal nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  15. Ó, azzal a csíkkal nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!