2014. február 19., szerda

Pupa-Hologram pink 037


Sziasztok




Mai szépséges lakkom a Pupa holo lakkja mégpedig rózsaszín.
A 037-es pink talán az egyik nagy kedvencem a kollekcióból.2 rétegben tökéletesen fed,szuper gyorsan megszárad,az ecsete nem a kedvencem még mindig,de túélem.
Nem tudom mennyire hasonít a moyra lakkhoz,majd készítek egy összehasonlító bejegyzést,piszkálja a fantáziámat.
Nagyon nyárias ez az árnyalat,alig várom,hogy jobb idő legyen.
Már keresen a tavaszias színeket, egyre jobban nézegetem a pink illetve világosabb színeket.





Nyomdázva nekem nagyon tetszik a fekete nyomdázó lakk nagyon érvényesül rajta.














És az össze pupa holo lakk margarétára kenve.
A szürke a jobb oldalon a 030-as én órajárás irányába haladva jutunk el a nude 039-ig.



Paletta amit a nyomdázáshoz használtam :








Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
Pupa-037 pink holo 2 rétegben
Cheeky jumbo plate 8
Konad fekete nyomdázós lakk
Konad top coat





kedveled a pink lakkokat?
és a pink holokkal hogy állsz?




11 megjegyzés :

  1. Nagyon vidám :) A fekete nyomdázás a kedvencem (meg az ezüst és arany).
    A pink mindig jöhet, ez a holos is nagyon szép, és csak 5 ml, hát hamar el fog fogyni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      pont erre gondoltam én is,amikor írtam a bejegyzést hogy milyen hamar kifogyok majd ebből a lakkból :D mondjuk nem mintha eddig egy lakkot is elfogytasztottam volna teljesen :) :D

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a szín, és nagyon profik a fotók is :)

    VálaszTörlés
  3. eperjoghurt. :3 nagyon édesek lettek a minták. :)

    VálaszTörlés
  4. Azt a kiskirályfit megzabálom mindjárt <3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki lett nyomdázva :) És a lakk csodaszéép :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép a lakk!
    Pont én is erre gondoltam amit Szilvi ír..a királyfi nagyon cuki! :D

    VálaszTörlés
  7. Óó, a lakk mennyire csodás...*.* A díszítés pedig annyira cukii :))

    VálaszTörlés
  8. Mesés árnyalata van ennek a lakknak, üvegben talán mályvásabbnak tűnik, de felkenve...nagyon tetszik! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  9. Hehe, pont akartam írni, hogy szerintem hasonlíthat a Moyrához, amikor olvastam, hogy majd készítesz erről posztot. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!