2014. március 6., csütörtök

A-England-Lady of shalott


Sziasztok


 A-England lakkok sok lány szívét megdobogtatják,ahogy az enyémet is :)
Az őszi Nailland csomagomban lapult ez a szépség,eddig nem igazán vetettem szemet erre a lakkra,viszont hihetlen mennyire tetszik magamon.
Általában ha A-Englandról van szó,inkább a holo lakkokat szoktam nézegetni,kár,azért is mert szerintem a sima lakkokban is vannak mesés darabok.

A Lady of shalott egy sötét királykék csillogós lakk,már egy rétegben is jól fed,viszont az első rétegnél nem igazán voltam elájulva tőle.
Amikor felkentem a második réteget éreztem,hogy mennyire szép,a fekete alapszínből csak úgy sugárzik a kékség.











Nyomdázva :








Imádom ezt a színt,nagyon tetszik,sajnálom,hogy eddig elkerülte a figyelmem.
Ha nektek is tetszik Naillandnál megvásárolhatjátok,szerintem érdemes lecsapni rá,nagyon különleges darab.


Felhasznált lakkok és kellékek



Opi-Base coat
A-England-Lady of shalott 2 rétegben
Pueen56-os nyomdapaletta
Konad fehér nyomdázó lakk
Konad top coat






neked hogy tetszik ez a lakk?






17 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. köszi:) nekem is nagyon tetszik,örülök,hogy neked is :)

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a szín, én csak azért nem vettem meg egyetlen lakkot sem a Gothic Beauties kollekcióból mert nekem ezek túl sötétek. Az ennyire fekete lakkokért nem vagyok annyira odáig, de rajtad nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem teljesen elkerülte a figyelmem :) De köszi,örülök,hogy legalább rajtam tetszik neked:)

      Törlés
  3. Nagyon jól áll ez az árnyalat! A csillagos égbolt is nagyon szép lett :)

    Mystyck
    lakk-hatas.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó imádom :)
      örülök,hogy tetszik a manikűr:)

      Törlés
  4. gyönyörű:) Ha van kedved játszani egy vadi új Romwe kardigánért akkor ezen a linken nálam megteheted:)) -> http://ruhamania.blogspot.hu/2014/03/giveaway.html

    VálaszTörlés
  5. Varázslatos, olyan, mintha a kint, az univerzumban lekapcsolták volna a villanyt :DDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Csodás ez a lakk! Gyönyörű,ahogy megcsillan benne a kék . :D

    VálaszTörlés
  7. Csodás ez a lakk, és milyen jól el sikerült kapnod a színét. Pedig ezzel a Gothic Beauties kollekcióval az a bajom, hogy felkenve csak a fekete látszik, pedig de szerettem volna én is ebből valamit. Minden esetre rajtad csodásan mutat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem nagyon tetszik,imádom a sötét lakkokat :) azt hittem ez nem fog bejönni,mert ugye látszik az üvegben is hogy kékes,de felkenve nagyon sejtelmes :)
      örülök,hogy tetszik,köszi :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!