2014. március 15., szombat

Csillagjegyes kihívás-Szűz

Sziasztok



Csillagjegyes kihívás követlező állomása a szűz,erre a jegyre jellemző egyik színt választottam ki,mégpedig a barackszínt.
Sinfulcolors-Hazard lakkja tökéletes erre a feladatra,ennél szebb barackszínű lakkom nincs a készletemben.

Az egyik képen szemfülesek felfedezhetik,hogy az üveg kupakját kicsit tönkretettem,ugye nekiestem a kinyitásának egy fogóval.
Már már talátam egy jó bejegyzést,ahol azt írta az blogszerző,hogy az ilyen üvegek kinyitását megkönnyíti,ha körbetekerjük a kupakot befőttesgumival....

Visszateréve a lakkhoz,1 rétegben tökéletesen fed,ez meglepő volt számomra,mert az ilyen színek az első rétegnél elvéreznek.
A képeken 2 rétegben van felkenve,megszokásból is,erre jött egy kis holos nyomdázás is.









Nyomdázva







Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Sinfulcolors-Hazard 2 rétegben
Color club holo lakkok nyomdázáshoz
Moyou london Princess collection-06
Opi-Top coat






neked teszenek a barackszínű lakkok?




24 megjegyzés :

  1. Nagyon szép ez a barack szín :)
    Nagyon cuki a nyomdázva :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a barack :3 És a pillangók is cukik. :)

    VálaszTörlés
  3. Pazar színe van ennek a lakknak!

    VálaszTörlés
  4. Nincs egy darab barackszínű lakkom sem, valahogy idegenkedem ettől a színtől, de ez az árnyalat csodálatos! Nyomda nélkül most jobban tetszik, nyárra lebarnult bőrhöz jól megy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én a sárgával vagyok így. valamiért nem fér bele a képbe.
      de jó,hogy tetszik ez a szín köszi:)
      nyárra biztos is,hogy felkenem,mondjuk nem vagyok az nagy napimádó.

      Törlés
  5. Annyira gyönyörű ez a barack körömlakk, fantasztikus az árnyalata!!! Nyomdázva meg mennyire édi már? :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,örülök,hogy tetszik :) meg a pillangók is :)

      Törlés
  6. Nagyon tetszik ez a barackszín! Csodás,nagyon jól áll a bőröd színéhez szerintem.
    A pillangók pedig nagyon szépek rajta.:)

    VálaszTörlés
  7. Annyira csodás színe van a lakknak, hogy uhh..*.* Most kedvem támadt nekem is a barack színhez :)
    A nyomda is tetszik, szép manikűr lett ismét, tetszik :)

    VálaszTörlés
  8. gyönyörű kis tavaszi szín :)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű ez a lakk! és olyan jó nyomdáid vannak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh köszönöm. :) nagyon kedves vagy:)
      moyou lesz a naillandál is,szuper jó lesz végre,megnézni majd előben a palettákat és elcsábulni........ :D

      Törlés
  10. Egyre gondoltunk :D Félig :) Irtóra tetszik a manid :)

    VálaszTörlés
  11. Fúúú, gyönyörű lett, nagyon szép ez a szín :) :)

    VálaszTörlés
  12. jajj az előbb kicsit elírtam, szóval nagyon tetszik ennek a Sinfulcolors lakknak a színe. :)

    VálaszTörlés
  13. Ó egy ilyen barack színű lakkot keresek már régóta, de eddig még nem sikerült megtalálnom a tökéleteset. Tetszik a visszafogottsága a színnek. Nagyon mutatós lett a nyomdázással :) :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!