2014. március 26., szerda

Moyra Holographic 253




Sziasztok



Moyra holo lakkjairól nem szeretnék megfeledkezni,így ma a zöld azaz a 253-as lakkról írnék.
Nekem ez a kedvencem a kollekcióból,2 rétegben fed,első réteg után mindenképpen kell a második réteg.
Az ecsete még minig nem a kedvencem,viszont a két réteg felvitele közt vártam egy kicsit,hogy az első réteg tökéletesen száraz legyen így elkerültem amit pár blogon már írtak: az ecset felszedte az első réteget.
Ezután egy csodás zökd holo lakk tárul elénk,napfényben imádom a színét.






Erre került egy virág és két levél nyomdázva,szuper zöld lakkal.







Nekem nagyon tetszik ez a lakk,az ára is szuper,aki eddig nem vette volna meg,én ajánlom,főleg ha holo lakkot keres.


Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-oh-Aqua base
Moyra 253 két rétegben
Mash-60 stamping plates
Konad top coat





neked megvan ez a lakk?
tetszik ez a zöld manikűr?



18 megjegyzés :

  1. Jajj de szép! A minta is nagyon illik hozzá. Nekem csak a kék van meg, de már nagyon gondolkodom, hogy beszerzek még pár színt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fu kár lemaradni róla szerintem. árban biztos,hogy megéri az egész kollekció :)

      Törlés
  2. Nagyon különleges lett nyomdázva, gyönyörű!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez a színösszeállítás!

    VálaszTörlés
  4. Nekem sajnos csak ez az egy szín van meg, de nagyon szeretem. Gyönyörű lakk, az egyik kedvencem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó jó színt válaszottál :D nekem ez a kedvencem,igaz mind tetszik,de nagyon vonzódok a zöld színhez :)

      Törlés
  5. Csodálatos a színe, a minta is, csak nekem nem tartós ez a kollekció.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos nekem sem igazán.De észrevettem a holo lakkok nem bírják sokáig......

      Törlés
  6. Gyönyörűen mutat rajtad! *-*

    VálaszTörlés
  7. Olcsóságuk ellenére nagyon jók ezek a lakkok. :)

    VálaszTörlés
  8. Csodás az a zöld lakk! Nekem is nagy kedvencem a Moyrák közül ez a zöld holo lakk. :)

    VálaszTörlés
  9. Ühh, ebben aztán van holo-töltet! Nagyon szépen szikrázik a napsütésben! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  10. Szépséges. :3 Nekem is megvan.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!