2014. március 10., hétfő

Opi-Brazil kollekció-Copacababies minik



Sziasztok



Opi Brazil kollekciót nagy lelekesen vártam,viszont nem tudtam eldönteni melyik mini kollekcióra csapjak le. :D
Amikor megrendeltem ezt,a Copacababies-t,ami 4 mini lakkot tartalmaz,utána felfedeztem,hogy maga az egész kollekció összes! darabja tetszik.
Az már elég komoly kiadás lenne,szóval ha még veszek ebből a kollekcióból,az a másik mini szett lesz-ami csak sand lakkokat tartalmaz,és egy vagy max. két teljes méretű lakk.

 Visszatérve erre a kollekcióra 4 szép szín van a dobozba,ránézésre mind tetszett.Felkenve már nem....





Next stop...bikini zone egy duochrome lakk,Kiss me i'm brazilian bubblegum pink,AmazON...AmazOFF egy türkiz,Where did Suzi's Man-go? egy mangó szín,sárga.




Elsőnek a Where did Suzi's Man-go? lakkot próbáltam ki először.
A színe nekem nagyon tetszik, felkenve 2 rétegben szuper,imádom ezt az árnyalatot.Szerintem ez must have darab nyárra annak,akinek tetszik.








Nyomdázva








A következő lakknál eszembe jutott,hogy megemlítsem,hogy teljesen más a Brazil kollekciós mini lakkok ecsete,mint az eddigiek.Lapos és széles,nekem nagyon tetszik.Sokkal jobban lehet velük lakkozni :)



Szóval a második lakk a AmazON...AmazOFF türkiz lakk.
Ez a szín is nagyon tetszik,egy leheletnyi csillogást felfedeztem benne,a selyemfényű lakkokért nem vagyok oda,de ebben a színben tényleg nagyon szépen mutat.







Nyomdáza,China Glaze-Cherish lakkal.







Next stop...bikini zone nagyon szép,de nekem nem tetszik.
3 rétegben is halványan fed,színe nagyon érdekes duochrome.Lilás fénye itt-ott megcsillan,de nekem kicsit tömény ez a lakk,nem tetszik.














 A helyzeten a nyomdázás sem tudott javítani,sajnos nekem ez a lakk nem való....


A pink imádnivaló-Kiss me i'm Brazilian,annak ellenére,hogy ebből a színből elég sok van nekem.
2 rétegben csodás,imádom,hogy száradás után extrán fényes.Nagyon tetszik!!!










Nekem nagyon tetszik ez a mini kollekció,4ből 3 lakk nagyon tetszik.



neked melyik szín tetszik?






22 megjegyzés :

  1. Talán a nyomdázott mangó színű a legjobb, és nekem is a lila tetszik legkevésbé.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      a lila nekem abszolút nem tetszik. a mangós annál inkább:)

      Törlés
  2. Mindegyik nagyon szép, különösen a narancsos és a pink. Szerintem nyomdázva a lila is csinos, sőt direkt kell rá még valami minta :)

    VálaszTörlés
  3. Az első és az utolsó tetszik a legjobban, főleg nyomdázva :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű színek, és mind nyomdázva a legszebb :)
    A narancs soha nem volt az én színem, és nem is láttam még olyan árnyalatot amit el tudtam volna magamon képzelni, de az a fajta lakk nagyon tetszik.
    A lilás lakknál igazad van, egy kicsit sok, természetes fényben szép azonban.
    A türkiz pedig most a kedvencem, imádom, a nyomdával meg egyenes szuper :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Réka
      nekem a mangós nagyon tetszik,különleges színe van.
      a türkiz nekem is bejövős :)

      Törlés
  5. A türkiz dobogtatta meg a szívem :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép mindegyik, de leginkább a türkizt tudnám magamon elképzelni.

    VálaszTörlés
  7. a narancs és a pink. uhh igazi nyári színek. :)

    VálaszTörlés
  8. A pink megvan nekem is, a türkizt szeretném, meg két másikat, ami nincs ebben a kollekcióban, de igazából nem kellene teljes kiszerelésű...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen láttam nálad :)
      oh pont erre gondoltam én is,mindet megvenni 15ml-ben..... inkább lemondok róluk.

      Törlés
  9. a pink a kedvencem :) nyomdázva isteni :) de a türkiz is szép nagyon :)

    VálaszTörlés
  10. Annyira de annyira szépek ezek a lakkok! :)
    A zöld a pávatollas mintával brutálisan szép lett! *.*

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép mindegyik önmagában is, de nyomdázva is! :) Ha nagyon választanom kellene, akkor a pinket választanám,de szerintem ez nem meglepő :P
    A mini üvegcsék pedig annyira cukik! : )

    VálaszTörlés
  12. A mangós és a Kiss rózsaszín totál elvarázsolt! Viszont nyomdával a lilaféle is jól néz ki, meg amúgy az összes: ) főleg a rózsaszínre való nyomda tetszik a legjobban ^_^

    VálaszTörlés
  13. Húúúúúú van olyan,hogy nem lehet választani.:) Az első az csodás tavaszias vagy inkább nyárias lett a kis napocskáktól. A második önmagában is csodás,de nagyon jó lett a tollas mintával is! A harmadik önmagában nekem sem tetszik,de a nyomda minta segített rajta,úgy sokkal jobb lett.:) A negyedik nek is csodás a színe a fagyis-cukis minta telitalálat volt rá! :D

    VálaszTörlés
  14. A mangó nagyon nem jött be üvegben, de felkenve annál inkább! A rózsaszín, hát mamám, az aztán pink a javából, az az igazi, szívet megdobogtató fajta, jajj de nagyon tetsziiiiiiiiiiik! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!