2014. április 15., kedd

33DC-Dots


Sziasztok



Új kihívás amibe belevágtunk,minden héten kedden fog jelentkezni.Ha van kedvetek csatlakozni ne habozzatok,mindenkit szeretettel várunk,ITT megtehetitek hogy jelentkezzetek.


Mai nap a pöttyös manikűrrel kezdtük,egyszerű mégis mutatós,nics szabály csak pontok.
Alaplakkom a W7 Baby pink lakkja egyszerűen mesés,két rétegben fed,imádom ezt a gyerekes huncut kis pink árnyalatot.
Erre jött a W7 kék pontozó készlete,amiben 3 mini lakk van,és egy pontozó,minde lakkot kipróbáltam a baba pink lakkra.
A neon zöld az egyik kedvencem,a pink illetve a kék sem rossz,végeredményben mind szép az alaplakkon.













És a Baby pink önmagában :)




Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
W7-Baby pink 2 rétegben
W7 Dot set blue
Kiko top coat




kedveled a pöttyös manikat?





25 megjegyzés :

  1. nagyon szép ez a rózsaszín lakk :)
    Szupi lett a manikűr :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a rózsaszín lakk nagyon szép *-* a pöttyök is jól mutatnak rajta, főleg hogy színesek, azok is harmonizálnak ^_^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a mani, mint valami cukorka :)
    Lehet buta kérdés lesz, de ilyen W7 lakkokat hol lehet kapni/rendelni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      nailpolishdirect.co.uk oldalról rendeltem eddig,találtam német holland oldalakat is.... a nailpolishdirect elég húzós a posta miatt sajnos..... amikor én "bevásároltam" vettem mást is,így megérte a posta miatt.
      de érdemes máshol is körbenézni,low cost lévén megéri mindenképpen :)

      Törlés
  4. Nagyon jó kis manikűr lett, olyan szerényke :) igazi csajos...tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) néha kell ilyen is :) egyszerű csajos :P

      Törlés
  5. Nagyon "baba" :) Nekem ez a szó jut róla eszembe. :)

    VálaszTörlés
  6. De jó lett :) Ötletes, és ezt még én is meg tudnám csinálni :) A rózsaszín magában is menő most nálam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most ezt úgy írtad,mintha kacifántos manikat csinálnék :D
      pink must have ez egyértelmű :P

      Törlés
  7. de jó, olyan cukorka hangulatú :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont erre gondoltam,amikor töltöttem fel a képeket :)

      Törlés
  8. de cuki!! :)) ez nagyon tetszik és csodás a babarózsaszín lakk színe! :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik! Jól mutatnak a színes pöttyök a rózsaszín alapon!:)

    VálaszTörlés
  10. Olyan, mint a csomagolópapír a seleyemcukorkákon, nagyok cukker! :D

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szuper manikűr lett! A szinkombinációid mindig nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
  12. Klassz lett, ez a rózsaszín nagyon baba :)

    VálaszTörlés
  13. Micsoda véletlenek! Hasonló manikűröm van jelenleg nekem is. Barack alapon sok sok színes pöttyel, és az egész matton! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!