2014. április 29., kedd

33DC-Tape mani


Sziasztok



Mai 33dc témája a tape mani,elég gyakran alkalmazom ezt a technikát.
Ezt a manit másodszorra csináltam meg,elsőre nem lett olyan mint amit vártam,viszont ebben is felletem pár hibát.
Az ötlet innen van,csodás fenséges az eredeti mani.

Nálam az alaplakk az Opi-Japanese rose garden lakkja volt-egyik kedvencem-,majd a középső és a gyűrűs ujjamon na meg a hüvelykujjamon alkalmaztam a tapi technikát.
Az egészet csupasznak éreztem,kellett rá szerintem pár szegecs.
Az összhang nagyon tetszik,bevallom nem volt egyszerű megcsinálni,annak ellenére,hogy nem látszik bonyolultnak.
Díszítőszalag sajnos sok helyen nem ragadt fel rendesen,így kézzel javítottam a vonalakat.











Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Opi-Japanese rose garden 2 rétegben
China glaze-Liquid leather
Opi-Alpine snow
Tape
Essence szegecs
Sinfulcolors-Top coat


Köszönjük Szilvinek a kódot,és sajnálom,hogy Fairyland088 megszűntette a blogját ..... :(




neked tetszik ez a manikűr?







13 megjegyzés :

  1. De jók a színek, meg a minta, tényleg jobb szegecsekkel!!

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik :) Klassz ez a minta :)

    VálaszTörlés
  3. ez csodálatos.. legszívesebben most így kinyomtatnám és ráragasztanám a saját körmeimre :D :D szívesen hordanék egy ilyen manit

    VálaszTörlés
  4. Csodálatos ez a manikűr! Ez a mostani nagy kedvencem tőled!:D

    VálaszTörlés
  5. Csatlakozom az előttem szólókhoz, nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is nagyon szép *-* Jól mutat a körmödön ez a minta, szívesen látnék még tőled ehhez hasonlókat: )

    VálaszTörlés
  7. Csini lett. Engem kicsit egy tábla fehércsokira emlékeztet a végeredmény. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!