2014. április 22., kedd

33DC-Your most used colour polish


Sziasztok



Mai témánk a legtöbbet használt körömlakk,nálam most abszolút kedvenc az Artdeco lakkja.
Még a Marie Clarie újsághoz sikerült szereznem,mégpedig ez a Western opera.
Imádom ezt a lakkot,ez az első a kollekcióban,amint akad olyan szín ami elleneállhatatlanúl vonz,tuti megveszem.
Egy barna lakk révén szerintem megosztja az olvasókat,nálam a barna lakk vagy tetszik vagy rá sem bírok nézni.
Amikor megvettem,az újság mellett nem tetszett,de otthon észrevettem mennyire szép,hogy egy lehelletni arany csillám is van benne.
Felkenve csodás,igazi csokoládészín,elég nehéz volt lefotózni.






















Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Artdeco-Western opera 278 2 rétegben
Barry M gold foil és konad barna lakk nyomdázáshoz
Cheeky Princess charming paletta
Konad top coat



Neked tetszik ez a barna lakk?



21 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lakk, önmagában is nagyon tetszik, de a nyomdázás is jól mutat rajta :)

    VálaszTörlés
  2. Szép ez lakk és a nyomdázás is jól mutat rajta :)

    VálaszTörlés
  3. Úgy tökéletes ahogy van ez a lakk, de nyomdázva még tökéletesebb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D köszönöm.örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  4. Gyönyörű, nagyon tetszik. Mondjuk mostanában nem hordok sötét árnyalatokat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) nálam lehet tél vagy nyár,imádom a sötét lakkokat
      egyszer már írtam,ha tehetném nálam csak fekete lakk lenne :D de blog lévén nem tehetem meg :P

      Törlés
  5. nyomdázva nagyon tetszik, magamon nem biztos hogy tetszene ez a lakk, de rajtad szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. írtam,ez a szín megosztó...
      van akinek tetszik van akinek nem :)

      Törlés
  6. Nekem is nagyon nagyon tetszik, magában és nyomdázva is szuper lett :)

    VálaszTörlés
  7. Artdeco lakk nagyon szép <3
    Szép a körömnyomda minta is, tetszik a manikűröd!

    VálaszTörlés
  8. Nekem sem jön be mindenféle barna lakk,de ez nagyon tetszik! Nyomdázva is nagyon szuperül mutat!:)

    VálaszTörlés
  9. A márkáért annyira nem vagyok oda, barnát is ritkán használok, de nyomdázva nagy szuperül néz ki! :)

    VálaszTörlés
  10. Ez a lilás irizálás...kész, fantasztikusan gyönyörűűűűűűűű! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!