2014. április 17., csütörtök

Color Club-996 Kismet

Sziasztok


Color club-Kismet lakkja egy szuper sárga árnylat.Meglepő,de igaz,mostanában nagyon megkedveltem a sárga lakkokat.Ezt a színt még hónapokkal ezelőtt kentem fel,nem posztoltam mert mindig másra jutott idő...

Holo lévén nagyon különlegesnek tartom,eddig ehhez hasonó sárga holo lakkot még nem láttam.
Felkenve 2 rétegben fed jól,a színe már már arany hatást kelt,de mégiscsak sárga ez.




 


Készült rá pár minta,nem vittem túlzásba.Kedvelem az ilyen két ujjra készült mintákat,egyszerűek mégis mutatósak.
 
 


Nagyon kedvelem a Color Club holo lakkokat,szerintem ezek a legszebbek amik holo kínálatban kaphatóak.


Felhasznált lakkok és kellékek:

Nfu-oh-Aqua base
Color club-Kismet 2 rétegben
Mash-51 stamping plates
Konad barna és fekete nyomdázó lakk
Konad top coat





neked tetszik a sárga holo?









14 megjegyzés :

  1. Ennek nagyon kellemes sárga színe van, nekem is tetszik, főleg mintával: )

    VálaszTörlés
  2. Ez nekem is megvan, imádom. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik ez a lakk! Nagyon jól mutat a minta is rajta,mindkét színváltozatban!:)

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikusan mutat a körmeiden ez a manikűr!

    VálaszTörlés
  5. Nem igazán szeretem a sárgát, de Neked nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eddig én is így voltam.
      valamiért ez a blog "átka" az ember olyan színt is megkedvel,amit eddig nem szerettél :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!