2014. április 12., szombat

Csillagjegyes kihívás-Bak



Sziasztok



Kihívás mai állomása a bak,amire föld színe a jellemzőek.
Én szürke lakkot választottam....bár ne ezt a lakkot vettem volna elő.

Ez a China Glaze őszi kollekciójában megjelent Public relations lakkja,őszinte leszek,rettenetesen csalódott vagyok benne,csíkos 3 rétegben nálam alig-alig fedett.
A színe tetszik fémes hatása van,ezen kívül más jót nem tudok írni róla.
Következő blogsale alkalmával elválnak majd útjaink,legalábbis remélem :)






Valahogy ezen a nyomdázás sem igazán segített,nálam ez a lakk elvérzett.







Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
China Glaze-Public relatinos 3 rétegben
Pueen61 stamping plates
Konad nyomádzó lakkok
Konad top coat





neked tetszik ez a manikűr?
kedveled a szürke lakkokat?





5 megjegyzés :

  1. Nekem tetszik az alapszín, a minta nekem nagyon bejön rajta ^_^

    VálaszTörlés
  2. Kár érte,mert nagyon jó színe van a lakknak. De ezeknek a fémes hatású lakkoknak sokszor ez az átka,hogy csíkozódnak és nagyon nehéz,szinte lehetetlen szépen felkenni őket.:(

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!