2014. április 14., hétfő

ManiCute-Húsvét



Sziasztok



Elég gyorsan repül az idő,lassan már Húsvét van....pedig még csak most volt szilveszter....
Mai témánkra összehoztam egy gyors és egyszerű manikűrt.


Alaplakknak az Opi-Did you 'ear about Van Gogh? -ot választottam,ami egy szuper csontszínű lakk.
Elég híg volt,igy két réteg mindenképpen kellett a tökéletes fedéshez,erre ugya jött a csupa szép húsvéti nyomdázott minta.
Kedvelem a Húsvétot,végre tavasz van,gyerekként külön élmény volt amikor vártam a sok locsolót a suliból :D














Kedvelem a húsvéti mintákat,nekem a nyuszifül a kedvencem :)

Felhasznált lakkok és kellékek:


Orly-Bonder
Opi-Did you 'ear about Van Gogh? 
Konad sárga fekete fehé pink nyomdázó lakkok
Bundle monster BM-302 stamping palte,BM-H09,BM-H10
Konad top coat



és a többiek munkái








neked tetszenek a nyuszis manikűrök? :P







5 megjegyzés :

  1. A középső ujjadon az a tojás baromi cuki :)
    Az alapszín csodaszép, de a manid összességében nagyon klassz...:) Mint mindig :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik!
    mint mindig ... :)

    VálaszTörlés
  3. A nyuszifül minta nekem is tetszik.. :) meg az alapszín, meg az egész :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! A középső ujjadon lévő minta nagyon tetszik!:) De a nyuszifül is nagyon cuki!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!