2014. április 25., péntek

Opi-4 in the morning



Sziasztok



A Gwen Stefani kollekcióról már biztos olvastatok sok bejegyzést,nekem a 4 in the morning szatén hatású lakkot sikerült megvennem.
Sokat gondolkoztam,hogy kell-e nekem ez teljes méretben,legutóbbi W7 lakkok vásárlásánál belekerült a kosaramba,és akkor megpecséltem a sorsát.
Bevallom nagy rajongója vagyok a fekete manikűröknek,főleg ha különleges hatásuk van.DE!!! ez a lakk nem fekete. :D

Ennek a lakknak a használata nem igényel fedőlakkot,selymes hatása megmarad.
Amikor az első réteget felkentem láttam,hogy nem fekete inkább grafitszürke a lakk,biztos a szatén hatás miatt,száradása nem volt vészes,kicsit tovább tartott mint az alap normál opi lakkoké.
2 rétegben kentem fel,de egy is elég lett volna.
A felülete tényleg selymes,nagyon tetszik.





Majd óvatosan neon studs került a manikűrre,próbáltam úgy csinálni,hogy nem lógjon ki a sehol a lakk alóluk.

 
 

 







Nekem nagyon tetszik ez a lakk,elég nehéz volt lemosni,nagyon de nagyon tartós volt.
4 napig hordtam,nem volt megkopva sehol amikor lemostam.



Felhasznált lakkok és kellékek

Opi-Base
Opi-Gwen Stefani 4 in the morning 2 rétegben
Bornprettystore neon studs innen






neked tetszik ez a lakk?
kedveled a különlegesebb lakkokat?



25 megjegyzés :

  1. a lakk nagyon szép, igazán bejön, a díszítés pedig abszolút szuper :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a lakk egy egyértelmű kell!!! :D de a szegecsek is nagyon jók!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a lakk de a szegecsekkel imádom csak nagyon! :)

    VálaszTörlés
  4. Különleges lakk , nagyon tetszik :) Szegecsekkel nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) nem mindennapi darab az biztos :)

      Törlés
  5. Gyönyörű! *.* Nagyon jól feldobják a színes kis szegecsek. :D

    VálaszTörlés
  6. Ez baromi szép lett! Az utolsó kép meg szerelem. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) az utolsó képet nem akartam feltenni :D de szuper,hogy neked tetszik ;)

      Törlés
  7. én imádom ezt a lakkot, olyan szegecsekkel, mintha bőrdzseki lenne a körmeimen :)
    de a picture polish limitáltak nem néznek ki jól rajta

    VálaszTörlés
  8. Hű, a kutyafáját, ez nagyon-nagyon tetszetős! Most átjárt az a tipikus "kell" érzés :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuper köszi :) nálam sokszor volt ez az érzés,de mindig meggondoltam magam. és a végén beadtam a derekam :D

      Törlés
  9. gyönyör :) imádom az ilyen lakkokat :)

    VálaszTörlés
  10. Te jó ég!!! :D Ez nagyon tetszik! Gyönyörű a lakk és nagyon jól kiemelkednek rajta a neon díszítések!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!