2014. április 11., péntek

W7-Metallic Neptune


Sziasztok


Ma bolygóközeli élményben lesz részetek :D
W7 márkát már sok embernél láttam,illetve olvastam róla,de mindig kikerült az online kosaramból...aztán Nailsaurus-nál láttam egy pink lakkot-amit megvettem :),na akkor nagyon megtesztett,az is,hogy neki az első 5 topban van benne,így meggyőztem magam,hogy kipróbáljam.

Ugye amikor az internet forgataga magával ragad nincs kiszállás,ráakadtam egy szuper kis bolygós kollekcióra,és annyira megtetszett,hogy elkezdtem megrendelni őket.
Még egy hiányzik a sorból,de igyekszem megvenni azt is. :D

Az üveg borzalmasan hasonlít az opihoz,az ecsete is,w7 egy angol low cost márka,kb. azonos szinten van a Sinfulcolors-al.Ennek ellenére pozitívan csalódtam,minden tetszik benne.


Első kenésre már elájultam,olyan szép volt ez a szín,lélegetvisszafojtva lakkoztam.
Mivel a Neptune egy duochrome,fekete az alapszín,napfényben viszont erősen lilás-zöldes-kékes.




Felkenve 2 rétegben kentem fel,engem ezzel a bolygós dologgal simán meg lehet venni.






Nyomdázva :)








Teljesen elégedett vagyok ezzel a márkával,gyorsan szárad,fényesre.
Lezs folytatása ennek a márkának nálam....


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
W7-Metallic Neptune 2 rétegben
Cheeky CH32 stamping plates
Konad fehér lakk
Konad top coat





neked tetszik ez a lakk?


17 megjegyzés :

  1. Hűűűű, nagyon szép! *o* Nekem a Metallic Mercury van meg, az a kedvenc őszi lakkom. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az nekem is megvan :) nagyon szép tényleg,már kipróbáltam azt is :)
      nekem még a mars hiányzik és megvan az egész kollekció :D

      Törlés
  2. Ez a szín nagyon nagyon jól néz ki! A kis ufók meg nagyon cukik :)

    VálaszTörlés
  3. Wow, irtó jó, mulatságos a mintával :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lakk :) a nyomda is nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  5. Óóóó de szééép! Kíváncsi vagyok a kollekció többi darabjára is. Cukik az űrlények :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik:) köszi :)
      igyekszem kenegetni őket,mostanában nem érem utol magam......

      Törlés
  6. Woooow. És az űrlényekkel dupla woooow. *.*

    VálaszTörlés
  7. Te jó ég!!! A kéj a lélekvándorlás során ebben a lakkban öltött testet! :)

    VálaszTörlés
  8. imádom a multikróm lakkokat,ez is nagyon szép

    VálaszTörlés
  9. Igazán különleges színe van, és a név is találó..:) A minta pedig nagyon cukker lett hozzá..:)

    VálaszTörlés
  10. Tényleg nagyon csodás ez a lakk!:) A kis ufók pedig nagyon cukkerek rajta! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!