2014. május 30., péntek

Brazil manikűr




Sziasztok




Nem is olyan régen láttam egy Facebook oldalon egy felhívást,miszerint Brazilia által inspirált manikűrt kell készíteni.

Ez volt az első ilyen jellegű játék amire jelentkeztem:)
Mivel nem vagyok nagy foci rajongó,így nem szerettem volna belevinni ezt a fajta dolgot a manikűrbe,most mindehol nyomják a Brazil vb-t...

3 ujjamra került a Nicole by opi-Hit the light ütős kis sárga lakkjából,a másik két ujjamra a Catrice-05 Planet Tokyo lakkját használtam,de kicsit snassznak tűnt így feldobtam a Sinfulcolors-Call you later fedőlakkjával.

Nyomdázás gyanánt a Moyou palettáját használtam,jók ezek a minták,viszont van egy-kettő rajta ami elég nagy az én körömre.
Jó ez a paletta,nekem nagyon tetszik,a tollas minták a kedvenceim,a tucan és a táncosok.Eleinte 3 zöld illetve két sárga gondoltam,hogy felkenek,de nem tetszett így újracsináltam az egészet.
Tetszik a végeredmény,hangulatos,illik a két szín egymáshoz.
A tollat más színnel kellett volna kitöltenem,a piros így ránézésre kicsit sok lett.








Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Catrice 05 Planet Tokyo 3 rétergeben
Nicole by opi-Hit the lights 2 rétegben
Sinfulcolors-Call you later
Moyou  Tourist collection 14
Konad sárga és zöld,piros nyomdázó lakk
Konad top coat






kedveled az ilyen színes vidám manikűröket?




20 megjegyzés :

  1. ez nagyon gyönyörű lett *o* szerintem egyáltalán nem lett sok a piros, pont jó :) nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen. már csak nyerni kéne :D

      Törlés
  2. Nagyon jó, szép színes!! Én egész egyszerűen csak egy piros lakkot vettem az OPI Brazil kollekciójából erre a jeles alkalomra :D Ill. anyám, mondtam neki, hogy hozzon vmi pirosat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jól választottál. hány rétegben fed nálad?
      én kinéztem még pár színt,de majd otthon megveszem őket :) hosszú lesz a lista érzem.

      Törlés
    2. Még nem tudom, mert Naillandos rendelésem jött, és egy "sima" piros lakk háttérbe szorult :(
      De vasárnap felkenem :)

      Törlés
    3. Kipróbáltam a Red Hot Riot, háááát, nekem, mint minden OPI lakkból, kell a 3 réteg, hogy ugyanazt a színt lássam, mint az üvegben és ne látszódjon át a körömvég. Viszont az az ecset szuper, egyáltalán nem csíkoz és nagyon szép piros.

      Törlés
    4. köszönöm szépen :) legközelebb megnézem otthon,ha élőben is tetszeni fog megveszem :)

      Törlés
  3. Nem szererem a focit èn sem, de a mani nagyon szuper lett!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sem viszont a párom tuti nézi majd....pfffff :)
      örülök,hogy tetszik a mani köszönöm:)

      Törlés
  4. Megint fantasztikusat alkottál O.O

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű!! Nem szeretem a focit, de ezek a körmök valami csodásak :)

    VálaszTörlés
  6. Ez az egyik nagy kedvencem most tőled! :D Nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  7. aztarohadt!!!!! ez zseniálisan jó!

    VálaszTörlés
  8. Elképesztően jól sikerült, nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon ütős! Talán még a focihoz is kedvet kaptam tőle. :D

    VálaszTörlés
  10. nagyon szép de szerintem a piros helyett kéket kellet volna használni mert a zászlóban zöld, sárga, kék szerepel de ezen felül gyönyörű :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!