2014. május 3., szombat

Ciate-Denim manicure



Sziasztok




A farmer örök divat,amit már a körmeinken is viselhetünk.
Zseniális :)

FD rendelésem alkalmával vettem ezt a Ciate készletet,borzasztóan kíváncsi voltam rá.
A csomagban szegecs, matrica,ragasztó és természetesen lakk is lapul,egy kis leírás hogyan használjuk a készletet.

Nem igazán figyeltem a leírtást,mint az ovisok szeretem magam felfedezi a dolgokat,kitapasztalni mit hova és hogyan.
Nem egy ördöngős dolog,pikk-pakk kész is voltam.
Lakkfelkenés után jönnek a matricák-fantáziánkra van bízva hogyan rakjuk fel- majd a szegecsek felragasztása és készen is vagyunk:)
Hát nem egyszerű? :D

A készlet egy elég kicsi dobozka,kinyitva a fedelet ezt látjuk:









Szegecsek

5 fajta szegecs van a készletben,a legnagyobbat is használtam,viszont nekem túl nagy.
A kör illetve az arany illik leginkább a manihoz szerintem.Ezek olyan igazi farmerosak.


2 iv matrica,arany és fehér csíkok,immitálva a farmer varrását :)


Ragasztó


A lakk
13,5ml farmer ,nagyon vagány



Felkenve a körömlakk.
Nagyon tetszik,igazi farmerkék,ezt nagyon eltalálták.
Viszont balfék vagyok,és rákentem matt fedőlakkot.Hogy miért????? Nem tudom :D Valamiért a lakkra nézve ez jutott az eszembe.
Amúgy semmi mellékhatása nem volt,ugyanis a végeredményre kell fedőlakk :)



Matricák felragasztva

Sajnos a matricák fecsérlésében ötöst érdemlek:)
Hogy lehet értelmesen és takarékosan felrasztani a matricákat?Vagy kicsi vagy sok.....Még jó hogy 2 ív volt a csomagban....



És a végeredmény:
  









Nagyon tetszik ez a készlet,szerintem önmagában a lakk is nagyon szuper,viszont a matricákkal nem igazán vagyok megelégedve.
Nem tetszett,hogy magamnak kellett levágnom,sok a kukában végezte,ugyanis felhelyezéskor pöndörödik,nem ragad már.



Akit érdekel az FD oldalán megtalálja,érdemes kipróbálni azért :)






neked tetszik a farmeros mani??



30 megjegyzés :

  1. Ez nagyon jó :D A kész manikűr is tetszik, tényleg farmeres :)

    VálaszTörlés
  2. Dejóó, nagyon szuper mani lett! : ) Tök jó ez a készlet! : )

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem a farmer lakkokat, nézegettem ezt is. Nagyon jót készítettél vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor ez a készlet neked való :) ezt az oldalról mindenképp érdemes megrendelni :)

      Törlés
  4. Én ezt a farmer szettet még mindig nem próbáltam ki, pedig már hónapok óta megvan. Mindig jöttek újabb körömlakkok amik jobban izgatták a fantáziám... Pedig ideje lenne elővennem... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is így voltam vele:) de a kívnácsiságom erősebb volt :D

      Törlés
  5. A lakk önmagában is gyönyörű, de kidíszítve még csodásabb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  6. De jó :) Mindegyik állapotában tetszik, kellemes a kéksége a lakknak, "varrással" és a szegecsekkel meg nagyon farmeres :) Főleg farmerszereléshez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) ennek örülök :)
      pont nekem is ez jutott eszembe,nyáron milyen szuper lesz a farmeres szandálomhoz :)

      Törlés
  7. Tök jó lett :) Bár, nekem a lakk olyannak tűnik, mint a Barry M Denim lakkja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. őőő lehet,nekem clarie's-ben van ilyen denim lakkom :D

      Törlés
  8. Nagyon különleges, milyen jó ötlet ez az egész! :) Bár a szegecseket elég nagynak találom, összességében nagyon mutatós :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      szerintem is nagyok a szegecsek,nem értem miért nem tettek bele különféle méretben??!

      Törlés
  9. Szép lett :) Nagyon tetszik a lakk színe :)

    VálaszTörlés
  10. Ez a manikűr nagyon tetszik. El bírnám viselni magamon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh szuper,nagyon örülök,hogy tetszik:) köszönöm:)

      Törlés
  11. Tényleg nagyon farmerhatása van a lakknak!
    Húúúúúú és a díszítés!!! Nagyon eltaláltad!Szerintem szuper jó lett,nagyon kreatív!:D

    VálaszTörlés
  12. ÚRISTEN!!!!!!!!!! hát én teljesen kész vagyok!! ez a szett csodálatos a manikűr elképesztő... kész végem van

    VálaszTörlés
  13. Elképesztő *-* Nagyon bejön ez a mani, pedig szerintem én vagyok az egyetlen lány aki nem szereti a farmert: D

    VálaszTörlés
  14. Nagyon cuki :-D Szerintem készítek majd valami hasonlót az egyik kedvenc kék lakkommal :-)

    VálaszTörlés
  15. Érdekes ez a szett, de a kedvenc ruhadarabom megjelenítéséért bizony képtelen lennék ennyit vesződni :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      annyira nem volt vészes a "szenvedés"-..:)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!