2014. május 1., csütörtök

Haul|Lakkok és körömnyomda-paletták



Sziasztok



Legutóbbi egyéb szerzeményeket elfelejtettem feltenni a blogra,most ezt javában pótolom,mivel kaptam illetve vannak olyan lakkok amiket innen használtam már,de befotóztam őket,hogy teljes legyen a lista.
Egy Rimmel illetve W7 lakk lemaradt,még várok kb 8 lakkot illetve Moyou nyomdapalettákat :D.....Ezeket a következő körben pótolom majd.
A lakkok FD és különböző low cost oldalakról valóak, árakat egy-két helyre írok,mert nem igazán emlékszem-FD oldalról érdemes lakkokat rendelni,már írtam.


Lakkok

Szóval....szert tettem egy szuper neon pontozó készletre W7,amit már fel is avattam.
Készletben 3 mini lakk van,egy pink kék és neon zöld,és egy pontozó.
Nagyon cuki,2 euro volt ennyit simán megért.






Ezután jönnek a W7 lakkok teljes méretben.Darabjuk 1,55 euro volt.

Írtam nagyon megtetszettek a Metallic bolyó lakkjai,így megvettem mindet.
Párat már felkentem,a blogra már egy felkerült.
Nekem az összes szín tetszik...

Balról:Mars,Neptune,Saturn,Mercury,Venus,Jupiter








Nyárias színek:
Balról:Coral sand,Sheer peach,Cafe au lait,Sheer lemon



Vegyes színek :
Balról:Black cherry,Twilight,Purple paradise,Last tango in Paris







Alap és körömerősítők:

Essie alaplakkról sokat olvastam,nekem meggyőző volt,a hidratáló hatása,amit egy blogon láttam.
W7 Harder and tuffer illetve Stronger and longer erősítő lakkok szerintem ugyanazt tudják,úgy teszteltem hogy az egyiket az egyik kezemre kentem,míg a  másikat a másikra.
Semmi különbség nincs.



Manhattan Buffalo
Lila és a zöldes nagyon tetszik,a barnás így üvegben annyira nem.
FD oldalon nem voltak nevek ,a lakkokat találomra vettem.






Invogue

2 suede effect-az egyiket már láthattátok:) Ezekre érdemes lecsapni,szerintem nagyon szuperek.Kár,hogy a szürkés nem volt akkor amikor rendeltem....
A gold a kosaramban maradt vásárlásnál....még nem tudom mi lesz a sorsa.
W7 suede lakkot is vettem hamarosan tesztelem:)




Sleek lakkom még nem volt.Most már van egy :)



Opi
Itt a narancs nagyon ütős lesz...



Sally H lakkom sem volt még.Eddig :)



Nicole by opi.



Bourjois



Calvin Klein,nekem ez a szín kötelező darab volt.Nagyon tetszik.



Ciate Denim manicure-...... már teszteltem :)



3 Rimmel Sweetie crush és egy Rita Ora lakk ami lemaradt,ezeket ajándékba kaptam.


Nyomdapaletták

Végre megérkeztek a paletták Brazilból:)
Kisebb egyezkedés után találtam egy oldal ami szállított ide,sőt olyan rendes volt az eladó,hogy kevesebb összeget írt rá a csomagra,így nem kellett vámot fizetnem.
Kaptam ajándék palettát amit majd játékre bocsájtok.

Az Apipila nagyon mini,talán nagyobbat váratam,ahogy a BBF is.A sugar bubble nagyon szuper,alig várom,hogy kipróbáljam.



Apipila


BBF 12



Sugar Bubble








Aliexpress-ről vásárolt paletták
Az egész 11 euro volt szállítással együtt.
Nekem nagyon tetszenek a minták,vannak különleges érdekesek,van még egy csomag ami megrendelhető,ha van akinek kell majd beillesztem a linket ahol elérhető.























Cheeky


























Téged mi érdekelne innen leginkább? :)


23 megjegyzés :

  1. w7 nyárias színe nagyon tetszenek nekem :)
    Csodásak a lakkok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) nekem is ezek tetszenek a leginkább :)

      Törlés
  2. Ú, jól betankoltál! Várom a nyomdás manikat :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. palettákból mindenképpen :D
      sok lakk után inkább a paletták felő húz a szívem,ezeket jobban kitudom használni :)

      Törlés
  3. Pfff, jól bevásároltál :) tudnék válogatni én is. Érdekelne a W-s lemezek elérhetősége az Aliexpressen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      itt van:http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-70MM-Nail-Art-Stamp-Stamping-Stainless-Steel-Image-Plate-Design-Template-W-series/1491934548.html
      per pill nincs leárazva a csomag,de szerintem így is simán megéri.
      a második széria itt elérhető:http://www.aliexpress.com/item/Wholesale-20pcs-lot-70mm-Nail-ART-Image-Stamp-Plates-Polish-Stamping-Manicure-Plate-for-Free-shipping/1465771720.html

      Törlés
    2. Bőven megéri, mert az ebay-en egy lemez 6,50 dollár. Köszi, meg is vettem már :)

      Törlés
  4. Gyönyörű dolgokat vásároltál! Az IMG_5521_0.jpg képen látható lemez középső és jobb oldali mintáját szívesen megnézném egy maniban :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jegyzetelek :) mindenképp kipróbálom :P

      Törlés
  5. Nagyon jó dolgokat vettél! Ki kell próbálnom végre a w7-et :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szuper márka,én ajánlom-és olcsó is :)

      Törlés
  6. Hű, mennyi szépség! Az a Twilight lakk nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szívem mélyén nekem is :) annyi tesztet megnéztem,hogy muszáj volt megvettem :)

      Törlés
  7. Huhh valaki de bevásárolt! :D Ne foglalkozz velem ez csak a sárga irigység, ami kitört belőlem :D Tudnék szemezgetni...

    VálaszTörlés
  8. Uhhh begörcsölt az ujjam a lefelé pörgetéstől! :D
    A pasztelles W7 lakkok tetszenek legjobban! :) Szuper dolgokat vettél. :)

    VálaszTörlés
  9. Odaköltözhetek hozzád? Sütök, főzök, mosok, teregetek, csak vasalni ne kelljen. Nem fogyasztok túl sokat, max. a lakkjaidból... Na, befogadsz? :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. amint szükségem lesz házvezetőre értesítelek :D :D

      Törlés
  10. Minden nagyon tetszik! Főleg a Sugar Bubble lemezek! Nagyon fain minták vannak rajta!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!