2014. május 21., szerda

Nicole by opi-Better after dark




Sziasztok



Amikor a facebook oldalon lehetett jelentkezni 2 Nicole by opi lakkért és Dove csokiért, kicsit elkeseredtem,hogy nem nemzetközi a verseny.
25.000 ember lehetett olyan szerencsés,hogy megnyerhette a Dove csokikat és a csokik áltlal ihletett lakkokat.
Nos,amikor egy alkalmommal belemélyedtem az ebay forgatagába ráakadtam a lakkokra.
Nagyon megörültem,mert ugye ez az egyik kedvenc márkám,és potom 4 euro!!!! volt a  két lakk postával együtt.Nem tudom,hogy az eladó elírta-e az árát vagy simán szeretett volna megszabadulni a lakkoktól,mindenesetre én jól jártam.


Elsőre amit kipróbáltam a Better after dark,krémes világosbarna pinkes csillogással.Szép nem?!
Igazi csoki feelingja van a lakknak,tejcsokira hasonlít.







Erre egy virágos water decals került.






Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Nicole by opi-Better after dark 2 rétegben
Bornprettystore water decals
Kiko top coat





neked tetszik ez a barna lakk?






9 megjegyzés :

  1. Atyaég, de gyönyörű selyem színe van!! Mindenféle minta nélkül is wow!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek külön örülök,hogy neked tetszik köszönöm :)

      Törlés
  2. Pff, de irigy vagyok most :D ezt a lakkot a társával együtt én is szerettem volna magaménak tudni :) Ha megunod, szívesen átveszem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nézz körbe néha ebay-en,elég sokat láttam azóta :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lakk , jól mutat rajta a matrica :)

    VálaszTörlés
  4. Baromi érdekes színe van ennek a lakknak! Elsőre azt mondtam volna, hogy nem is tetszik, aztán csak nézegettem a képeidet, és mégis megtetszett. (a kommentek elmaradása mostanában meg azért van,mert telefonról olvasok, és utálok azon írni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor majd húzz bele amikor megjönnek a Pet'la paletták :P
      amúgy én is így voltam ahogy Te,eleinte nem volt kattanás.Aztán ha már limitált csak van valami plusz benne :)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik a körmeiden! Én már rég nézegettem ezeket a lakkokat,mikor megjelentek,már akkor is tetszett!
    De most még inkább!:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!