2014. május 24., szombat

NOTD-Rimmel Rita Ora-Do not disturb és neon matrica




Sziasztok


Ma számomra is új,de végülis nagyon kis aranyos manit hoztam.Azért új,mert nem igazán szoktam így hordani egy manikűrt sem,nem igazán kedvelem a csupasz körömre a díszítést.
Legutóbbi vásárlásom alkalmával vettem ezeket a neon matricákat,nem volt véletlen a választás.
4 féle szín van benne,a 3d matricákkal viszont nem vagyok kibékülve,nem lehet szépen felragasztani őket.
Rimmel Rita Ora lakkját használtam,ami a Do not disturb.
Nagyon tetszik a színe,jó kis türkiz,viszont legalább ehhez a manikűrhöz 3 réteg kellett belőle.
Elsőnek elég volt 2 réteg,láttam a képeken,hogy átüt a körömvégeken a lakk.Akkor nagyon óvatosan kentem rá még egy réteget,aki szemfüles láthatja :)







Plusz matricával.





Lemosáskor viszont kisebb csalódás ért, a lakk a fél kezem befogta.Eddig nem igazán volt ilyennel gondom,szerencsére segítségemre volt a beválsz szódabikarbóna.
A Bornprettystore matrica megrendelhető,INNEN,a kód felhasználásával 10% kedvezvényt is kaptok rá :)




Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base
Díszítőszalag
Rimmel-Rita Ora-Do not disturb 2 rétegben
Bornprettystore matrica
Kiko Top coat





kedveled az ilyen manikűröket?





18 megjegyzés :

  1. Szuper jól néz ki! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, igazán vidám és nyárias mani! :)

    VálaszTörlés
  3. Wow, nekem nagyon tetszik a 'csupasz' körömrészen való díszítés *-* Sajnos a hasonló kék árnyalatú lakkom nekem is befogta a kezem lemosáskor, a körmömről már nem is beszélve.. alaplakkal szerencsére nem volt probléma vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik köszi :)
      mostanában mindenféle kék lakk megfogja a körmöm.Már variáltam az alaplakkot de semmi.Nem értem miért,eddig nem volt gondom....
      Lehet lakklemosót kell váltanom :)

      Törlés
  4. Hú, nagyon tetszik az első verzió!!! A második sem rossz, de nekem az már kicsit sok:)Az első viszont tökéletes!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :)
      a második verzió már nekem is kicsit sok volt,elnyomja az első mani lényegét :)
      általában sokat variálok,mielőtt felteszem ide a képeket :D sok verzióból egy-kettő kerül csak fel :)

      Törlés
  5. jujj, ez nagyon jóóó. :)

    VálaszTörlés
  6. tetszik,mert különleges.a lakk minőségéért pedig kár :-(

    VálaszTörlés
  7. iszonyat jóóóó ez a manikűr!!!!!!!!!! általában én sem szeretem a sima körömre díszítéseket, de ezen a manikűrön nagyon jól mutat úgy ahogy van :))

    VálaszTörlés
  8. Jó a szín, de az nem, ha elszínezi a bőrt is. A manikűr tetszik, de ennek ellenére nem készíteném el magamnak, mert a csupasz köröm díszítése nekem nem jön be. Másokon nagyon jól mutat :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon vidám mani lett. Rám is fért ez a mai napon: ) köszönöm ^_^

    VálaszTörlés
  10. Hú, azannya!!!! ez nagyon jó!!!!

    VálaszTörlés
  11. Szuper jó lett!Nagyon tetszik ez a megoldás és a lakk színe is nagyon ott van!:D

    VálaszTörlés
  12. Ú, nagyon jó lett ez a minta így. :) És a lakk is szupi, alig várom, hogy kipróbáljam. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!