2014. május 22., csütörtök

Revlon-Parfumerie African tea rose




Sziasztok



Mai napra egy nagyon szép pink lakkot hoztam.
Revlon  Parfumerie African tea rose volt talán az első,amit levettem a polcról.
Pink lévén nekem must have,igazán szuper kis darab,enyhe kékes-lilása csillogással.
2 rétegben jól fed,viszont elég erős rózsa illata van.
Nem lenne zavaró,viszont éreztem,hogy fedőlakkal az illat csak felerősödött.
Másnap lemostam a lakkot,tényleg nekem kicsit zavaró volt az illata,eléggé fejfájós típus vagyok illatokra néha érzékeny,szóval sajnos ez a lakk nem lesz a kedvencem.




Jött rá egy Monster high nyomdázás:)







Egy harmadik téliesebb darab várja még,hogy kipróbáljam,jó ez a kollekció szépek a lakkok,viszont nem lesz folytatása a vásárlásomnak.


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Revlon-African tea  rose 2 rétegben
Sugar bubbles SB026
Konad fekete lakk
Konad top coat



kedveled az ilyen pink lakkokat?




33 megjegyzés :

  1. Uhh de nagyon szuper nyomdázva... Annyira eltalálod mindig :)
    Amúgy a lakknak alapból gyönyörű színe van... Van egy hasonló kékes csillogású magenta rúzsom és imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      nekem is van ilyen lakkom,időközben rájöttem :) viszont a rúzs tuti szép lehet....

      Törlés
  2. Nagyon jó :) Hát ha erősen illatozik, kend lábkörömre, kevésbé érzed :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. teljesen jó az ötlet :) viszont már odaígértem a barátnőmnek :)

      Törlés
  3. Gyönyörű színe van, de a nyomda szerelmese vagyok, adsz linket ? meg rendelem: ) annyira de annyira jól néz ki *-* fanoknak mint pl nekem kötelező darab. ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. írtam kicsit körülményes a rendelés meg drága a posta is. egy lemezért nem éri meg rendelni. viszont mostanában gondolkoztam,hogy veszek 5 palettát akkor ha kell megrendelem neked,és amikor hazamegyek rendezzük :)
      én innen vettem: http://www.tonsycores.com.br/art-nail/placas-de-imagem-sugar-bubbles.html
      van ebay-en egy másik paletta hasonló ehhez nézd meg :)
      http://www.ebay.it/itm/321357478260?var=510251185552&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

      Törlés
    2. Igaz, tényleg írtad de elragadott a hév: D juuuj szuper akkor nekem úgy jó ahogy írtad, ha tényleg nem gond és megrendeled nekem a palettát, úgyis beszéltük már a talit ^_^ hálásan köszönöm *-*

      Törlés
    3. Persze hogy nem gond.
      A paletta olyan 1800ft tehát nem is vészes az ára.
      Remélem sikerül jövő héten rendelni várom hogy az egyik paletta elérhető legyen.:-D

      Törlés
    4. Köszönöm: ) nem is drága, meg hát Monster High, úgy pláne nem: D lesz előtte blog sale is?

      Törlés
    5. persze sale mindenképp lesz :)

      Törlés
  4. Nagyon jól hangzik ez a parfümös ötlet, kipróbálnám, ha lenni itthon. Az a masnis koponya pedig nagyon tündéri, ha lehet ilyet mondani koponyára :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. simán,én nagyon bírom a koponyás dolgokat :)

      Törlés
  5. Még mindig imádom ezt a manit, bár az alap magában annyira nem jön be, de Draculaura feldobja :D

    VálaszTörlés
  6. Ez a lakk nekem is megvan, de még nem próbáltam ki. Sajnos az elmúlt hetekben körömlakk stoppon vagyok (egyéb okok miatt) és még néhány hétig nem is lakkozhatok... :( De utána mindenképpen előveszem.
    A nyomdázás elképesztően jó lett! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh jaj :(
      kíváncsi leszek nálad milyen lesz amikor kipróbálod :)

      Törlés
  7. nagyon király ez a manikűr :) bár már írtam a csopiban, muszáj itt is megtennem :D

    VálaszTörlés
  8. Nagy kedvencem ez a nyomdázás! Nagyon tetszik!:D

    VálaszTörlés
  9. Hihetetlen de pont ezt a lakkot néztem ki, hogy szeretném megvenni (essiebutton-ön láttam és rögtön must have kategóriába került:)) Milyen illata van? Nekem is van, ami minden körülmények között fejfájást okoz (bubblegum illatosító brrrr). Hol vetted? Mindenképpen beszerzem, viszont idáig nem találtam lelőhelyet. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én ezt itt olaszban vettem.
      nekem elég erős rózsa illata van,már-már zavaró.
      mivel nem vagyunk egyformák,nem tudom téged zavarna-e vagy sem. engem eléggé zavart,fedőlakkal erősebb lett az illata....

      Törlés
    2. Kíváncsi vagyok, majd valahonnan rendelek akkor, a rózsa talán még elmegy :). Néztem, hogy 4-féle illatban is forgalomba kerültek, és több szín is tetszik, így látatlanban eléggé félek, hogy kifogok egy "szagosabbat":D. Főleg, hogy én is érzékeny vagyok az illatokra...

      Törlés
    3. én anno ebay-en néztem. neked melyik színek tetszenek?
      a másik amit kipróbáltam nem volt vészes,annak kellemes illata volt.
      ugye mindegyik lakknak más és más illata van,ami a lakkra jellemző olyat próbáltak kitalálni :)

      Törlés
    4. igen, láttam a posztodat:D ami elvileg bubblegum illatú:PP na, az lehet, hogy nem jönne be:D
      tényleg, most nézem, hogy az illatok egyediek, valahol csak 4 variációról olvastam :/ köszi:))
      a Ginger Melon eszméletlenül szép, és tetszik, hogy nincs benne csillám. a Beachy is nagyon tetszik, mostanában odavagyok az arany lakkokért:) Autumn Spice, hasonló lakkom még nincs és KELL, hogy legyen:D ezek csak a legjobban tetszők, de még simán be tudnák dobálni 1-2 árnyalatot a "kosaramba" (pl. Wintermint *-*) :))

      Törlés
    5. annyira nem vészes az illata.
      nézegetem amiket írtál,a Wintermint nekem élőben nem jött be :(,Beachy az angyon szép tényleg,Autumn spice nekem is megvan de még nem kentem fel.:D

      Törlés
    6. a Wintermint nekem sem a top, de különlegesebbnek tűnik, emiatt izgatja a fantáziámat. megrendelős biztos nem lesz így.
      gondolom az Autumn Spice-t fogod tesztelni majd, kíváncsi vagyok a véleményedre, meg a képekre :))

      Törlés
    7. kedvet kaptam hozzá,és letsztelem neked a hétvégén :)
      de ne dobáljatok meg,hogy őszies a mani :D igaz nálam lehet tél vagy nyár jöhetnek a sötét lakkok :) ;)

      Törlés
  10. Eszméletlen jó ez a minta. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!