2014. május 31., szombat

Rimmel-Rita Ora-523 Blindfold me blue








Sziasztok



Mai napra egy Rimmel Rita Ora lakkal jöttem,mégpedig kék árnyalatban.
Az üvegben semmi extra a lakk,igaz felkenve sem nyújt plusz élményt,krémes kék árnyalat.Viszont a fedésével és a száradási idejével külön elégedett vagyok.
Aki kedveli a kék-nekem erről a lakkról a tengerészes mintáj jutnak az eszembe-annak ajánlom!
Már egy rétegben szépen fedett,megszokásból kentem rá egy második réteget.




Erre nyomdázás jött mégpedig a Pet'la Wishes palettával.
Tegnap teljesen más mintát választottam,viszont éreztem erre a kék lakkra nem illene.
Végül egy barokkos-nekem legalábbis az- mintát választottam.
A paletta innen rendelhető, nagyon szuper minták vannak rajta,szerintem a magyar népmesés minta miatt must have :)







Fedőlakkom hihetetlen bubis lett fel sem foghatom,hogy miért???!!!! :(
Ezt eltekinte nagyon szép a paletta szépek minták is,jó a Rimmel lakk is,szóval nagyon szuper az egész,nekem tetszik :)




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Rimmel Rita Ora-Blindfold me blue 2 rétegben
Pet'la Wishes paletta mintája
Kék Konad lakk
Essence Top coat






tetszik a kék a kéken minta???




25 megjegyzés :

  1. Szép lakk , jól áll neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :) pedig nem vagyok kék lakk mániás....

      Törlés
  2. Kellemes színű lakk, de nekem igazából csak nyomdázással különleges a szín. Biztos a nyár miatt, most nem kívánom ezeket a sötétebb lakkokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem pont ez az az árnyalat,amire kell valami.
      én ne vagyok évszakfüggő élőben kellemes ez a kék szín,de kellett rá valami minta éreztem.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik:)

      Törlés
  4. nagyon szép ez a lakk és a minta is jól áll neki :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép lett :) tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Húha! Ez nagyon ütős mani lett!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó ez a kék lakk! Szuper lett a nyomdával ;)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű lett! Nagyon tetszik ez a minta és ez a lemez is. Mindenképpen szeretném majd beszerezni. :)

    VálaszTörlés
  9. Csodás színe van ennek a rimmel lakknak is! :D Nekem tetszik önmagában is.
    De a nyomdázva is nagyon szuper lett!:)

    VálaszTörlés
  10. A Rimmel is nagyon szép, a barok minta pedig csodás lett rajta! :D Nekem legutóbb a NYC lett bubis, mert véletlen felráztam...

    VálaszTörlés
  11. Bár nem vagyok oda a kék színért KÖRMÖN ,de ez nagyon megtetszett!:))

    VálaszTörlés
  12. Csodálatos *-* imádom a nyomdáid ^_^

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!