2014. május 14., szerda

W7-Metallic Venus


Sziasztok



W7 Metallic Planets kollekcióból a Venus volt az,ami leginkább birizgálta a fantáziám.
Olyan szép az üvegben,imádok csak ránézni...
Ahogy észrevettem az alapszín inkább barnás-lilás,ahogy a fénynél forgattam a kezem úgy változott a színe.
2 rétegben fed rendesen,gyorsan szárad.
A 3. képen sikerült szépen lefotóznom,egy csíkban látszik a zöldes árnyalata a lakknak,és az hogy mennyire barnás az alapszín.
Teljesen odáig vagyok érte.Nagyon de nagyon jók a W7 lakkok,olcsók imádnivó színekben kaphatóak.








Kis bolygókat és ürlényt nyomdáztam rá,nem tudom miért pont lila lakkot választottam erre,viszont illik a manikűrhöz.










Egyik kedvencem a kollkecióból,nagyon különlegesenek tartom ezt a színt.



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
W7-Venus 2 rétegben
Konad lila lakk
Cheeky CH46 stamping plate
Konad top coat





neked tetszik ez a lakk?









9 megjegyzés :

  1. Áh, de szép! Nagyon szeretem az ilyen lakkokat, nem lehet megunni, mert mindig más színt mutatnak :)

    VálaszTörlés
  2. Juj akarok egy ilyen palettát is :D
    Amúgy nem igazán szeretem ezeket a krómszerű lakkokat, viszont rajtad nagyon jól mutat, ezt még magamon is el tudnám képzelni :) Szép lett a manikűr .)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a nyomdázás káros,de legalább nem rontja a fogakat :D :D
      jaja ez a lakk is tipikus,vagy tetszik vagy nem.....

      Törlés
  3. Szuper lett nyomdázva, nagyon futurisztikus :)

    VálaszTörlés
  4. Húúú ez a lakk,valami csodálatos!:D
    A bolygós-űrlényes minta pedig nagyon passzol hozzá!
    Nekem tetszik,hogy lila a minta.:)

    VálaszTörlés
  5. Very pretty color shift in the polish and I love your stamping!

    (Sorry for commenting in English; I am sadly monolingual.)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!