2014. június 19., csütörtök

Manhattan-M&Buffalo-03-Toough toffee


Sziasztok



Ma megint egy olyan manikűrrel jöttem,amin elég sokat hezitáltam,hogy kitegyem-e.
Nem is a lakkal van gondom,hanem a nyomdapalettával volt,elég borzalmas szegényke.
Az alaplakk nagyon tetszik,még a Frangrance D oldalról rendeltem első körben,Toough toffee nevet viselni,a karamellhez nem sok köze van,inkább taupe.
2 rétegben jól fed,jó ez a manhattan lakk tényleg.








BBF12 palettára nagyon vágytam imádom az "Aliz csodaországban" dolgokat,így meg is rendeltem.
Alig vártam,hogy kirpóbáljam és borzalmas csalódás ért.
A nyomdázással kb fél óra elment,ami nálam egy moyou palettával pl. 5 perc!
A minták szépek de csak messziről,szinte képteleség vele nyomdázni.
Nem tudom a többi lemez is ilyen-e vagy sem,viszont elvette a kedvem ettől a márkától.
A paletta elég mini,kb 10 cm széles és 5 cm magas,a minták is elég kicsik.







A lakk nagyon tetszik,a paletta borzalmas,kb. essence színvonal....számomra ez értékelhetetlen!



Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Manhattan M&Buffalo-03-Toough toffee 2 rétegben
Konad piros fehér fekete nyomdázó lakkok
Kiko top coat


Nyomdázva vagy simán tetszik a lakk?




11 megjegyzés :

  1. Nekem is tetszik az alapszín, mostanában már annyiféle színem van, hogy kipróbálom a szokatlanabbakat is :) Díszítés nélkül még jobban is tetszik, főleg a napos/vakus képek.

    VálaszTörlés
  2. Szép színe van a lakknak :) a palettáért meg kár, de sajnos vannak ilyenek is :(

    VálaszTörlés
  3. A lakk tényleg szép, és azóta már én is kipróbáltam az FD-ről rendelt M&Buffalo lakkom (lila) és én is meg vagyok vele elégedve. A nyomda lemez meg tényleg nem valami biztató :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja nagyon jók ezek a lakkok :)
      kár,hogy nem vettem több színt :(

      Törlés
  4. A lakk gyönyörű! (-: Sajnos van ilyen lemez, én is egy Essence-vel jártam így, nem is vettem többet olyat. Bár az változó, mert a másik kettő jó, csak kicsi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam is volt ilyen az essence palettában :) sajnos ez elég silány minőség,pedig nem essence paletta áron árulták :(

      Törlés
  5. Kár a palettáért, a szín nekem tetszik :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!