2014. június 5., csütörtök

Opi-You're so vain-illa



Sziasztok




Ma egy nagyon szuper lakkal készültem,az új Coca cola kollekcióból egyenlőre ezt az egy lakkot vettem meg,mégpedig a You're so vain-illa-t.
Elsőre abban a hitben voltam,hogy ez a lakk egy sárga,olyan sheer lemon,amikor megkaptam is ebben a hitben voltam-szemüveget Áginak-,viszont felkenve ért a pofáncsapás.
Ez a lakk közel sem sárga,egy szép bézs színnel állunk szemben,lehet színvak vagyok,vagy színtévesztő maximum,különböző blogokon nekem ez sárgásnak jött le.
Nade 2 rétegben fed, gyorsan szárad,nekem az első réteg kicsit csíkos volt,viszont a második kompenzálta ezt.






Nyomdázáshoz az Emily de Molly nyomdapalettát használtam,fantasztikus a lemez.Nem is haboztam rendeltem egy harmadikat.
Imádom az ilyen érdekes mintákat,nagyon jól mutat ezen az alaplakkon.










Szuper a lakk a színe nekem kicsit érdekes,szoknom kell magamon,sajnálom,hogy nem olyan mint amilyennek képzeltem.


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Opi-You're so vain-illa 2 rétegben
EDM03 stamping plate
Konad kék lakk
Konad top coat






neked tetszik ez a lakk?
tetszik valami ebből a kollekcióból?





20 megjegyzés :

  1. Szerintem ez egy nagyon szép lakk, mostanában kedvelem az ilyen színeket, de én is mindig feldobom valami más színnel. Fantasztikus a kék minta! Sosem gondoltam volna nyomdalemez alapján, hogy ezek a krikszkrakszok ilyen jól mutatnak körmön.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy neked tetszik :) köszönöm!!!!!
      szerintem nagyon különlegesek a minták,a kék is érzem jó választás volt rá-nem mindig feketével nyomdázok- :D

      Törlés
  2. Ez a kedvencem a kollekcióból meg a zöld "üveg" színű. Én sem tudtam pontosan milyen árnyalat, mert vegyesen láttam róla sárgás és nude képeket, de én örülök, hogy ilyen szép nude, talán így még meg is veszem :) A nyomda is jól mutat rajta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a zöld is nagyon szép.nekem ami még tetszik az a Today i accomplished zero. :) azt még mindenképp megveszem :)

      Törlés
  3. Elképzelni nem tudom,hogy is nézted sárgának :D:D Úgy nevetek most :D:D:D Annyira szép az egész kollekció, ha vége az őrületnek elbattyogok a másik lelőhelyemre, hátha már kaptak belőlük :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kérlek szépen,mikor előrendeltem a lakkot talán egy kép volt fent róla a egy blogon. ott nekem sárgá(s)nak jött le. ugye a nevéből is talán erre a következtetésre jutottam :D

      Törlés
    2. Ez aranyos volt nagyon :D:D:D Én is jártam, csak annyira vak voltam,hogy élőben néztem el a színt...:D

      Törlés
    3. ezért nem jó neten rendelni :D :D
      legutóbbi Road house blues lakkot is benéztem élőben....hát van ilyen :D

      Törlés
  4. Szerintem nagyon jó színe van, nekem tetszik, és nyomdázva is nagyon jó lett :) ha lehetőségem lesz biztos én is beszerzem ezt a lakkot :)

    VálaszTörlés
  5. Az első képen mattnak néztem: D kezdett nem tetszeni, aztán megnyugodtam,hogy nem az, a nyomda nagyon jól néz ki rajta: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. este fotóztam a szabadban :D
      örülök,hogy tetszik azért :) köszi :)

      Törlés
  6. Szép lakk , nagyon jó a nyomdázás rajta :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép szine van, ezzel a kék nyomdázással tökéletes :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ez a lakk! Nem baj,hogy nem sárgás,szerintem pont így szép! A minták meg pazarul mutatnak rajta!:D

    VálaszTörlés
  9. ohh de gyönyörű ez a lakk magában. *-*

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik a nyomdázásod!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!