2014. június 21., szombat

W7-Last tango in Paris



Sziasztok


W7-Last tango in Paris 2013ban megjelent tavaszi kollekció része volt,egy sötét lila alapszínű crelly finisű lakk,amiben kék és lila csillámok vannak.
2 rétegben szén fed,én egy harmadik vékonyat is felkentem,azért mert egy-két helyen átlátszott a körömvégem.
Iszonyat szép ez a lakk nem is gondoltam volna.
Teljesen elégedett vagyok a W7 lakkokkal,észrevettem,hogy a Kosmetic4less oldalon is felbukkantak,legközelebb mindenképp onnan rendelek majd.







Nyomdáztam a Moyou Bridal palettákkal,nagyon szépek a minták.
Elég nehéz volt választani,úgy döntöttem,hogy két palettáról veszek mintákat,nem csak egyről.




















Felhasznált lakkok és kelkékek



Opi-Base coat
W7-Last tango in Paris 3 rétegben
Konad fehér lakk
Moyou London Bridal collection 04 és 06
Kiko top coat





nyomdázva vagy simán?
kedveled a crelly finisht?


10 megjegyzés :

  1. Muszáj lesz egy crelly lakkot beszereznem, a kedvencem a kér finish, kíváncsi vagyok, milyen lehet együtt a kettő. Valami alkalomra készült a szerelmes manikűr? :) Nagyon szép a lakk színe önmagában is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem,semmi extra alkalomra készült,megvettem a palettát és nem is használtam :)
      Most amúgy is aktuálisak az esküvők,gondoltam hátha valakinek tetszik majd ez a manikűr :)

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a lakk!:)
    Tényleg nagyon találó lenne egy esküvőre ez a manikűr!
    Nagyon cukik a minták!

    VálaszTörlés
  3. a lakk is tetszik,és.mindig csak ámulok,hogy menmyire szép,éles körvonalakkal sikerül nyomdáznod.nekem ez valahogy sosem jön össze.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lakk :) A nyomda is nagyon szép rajta , mint mindig :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ez a szín és a lemezek is tetszenek!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik a lakk is és lemezek is, együtt meg hát..meseszép :)

    VálaszTörlés
  7. wow *o* nagyon gyönyörű színe van a lakknak *o* annyira szép, hogy kár volt elfedni a nyomdával *o*

    VálaszTörlés
  8. csodás ez a manikűr ♥ a lakk színe és ez a paletta..... ha tudnék nyomdázni azonnal megrendelném :"D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!