2014. június 20., péntek

Wjcon-Sugar effect 832




Sziasztok




Wjcon egy olasz márka ami 2009ben alakult,olyan szinten friss és ropogós,hogy eddig észre sem vettem őket.
Legutóbbi netes böngészésem által találtam rá az oldalra,akkor leadtam a rendelésem.
A csomag 2 nap alatt megérkezett,szépen becsomagolva minden.
A lakkoknak nincs nevük,amiket azért sajnálok.

Ez volt az első amit felkentem,a lakk nem rossz de nem is ájultam el tőle.
Előben szuper neon és naracssárga,10ml-t kapunk 2 euro-ért-akciósan rendeltem a lakkokat-,ami a maga nemében nagyon jó,száradása sem rossz,viszont némi csillámot hiányolok.
Mivel nekem itt mellőznöm kell a Moyra és Lovely lakkokat,beértem ezidáig ezzel.
Remélem hamarosan megkapom a kiszemelt Moyra lakkokat,hála ERIKÁNAK aki elküldi nekem,így nem maradok le a neon vonalról.... :)
A vásárlásnak lesz folytatása,tetszik ez az árnyalat,de inkább a krémesebb vonalat nézegtem.










Felhasznált lakkok és kellékek





Orly-Bonder
Wjcon-832 két rétegben





kedveled a neon sand lakkokat?



5 megjegyzés :

  1. Nekem ez annyira nem neonos, és tényleg, hol a csillogás? De nagyon kellemes színe van, mondhatni diszkrét a képeken.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. garatntálom,hogy neon,de nem jön át a képeken :( sajnos nem egyszerű fotózni a neon lakkokat....csillogás nincs benne,ez ilyen félmatt lakk. :)

      Törlés
  2. Jól áll ez a szín! Nincs még ilyen márkájú lakkom, lehet egyszer majd kipróbálom.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!