2014. július 26., szombat

Dance Legend-Wazowski


Sziasztok



A Dance Legend-Wazowski lakkot még a Top Sahara fedőlakkal együtt rendeltem.
A Top Sahara mindenképp kellett,gondoltam mellé választok egy másik lakkot.
Sok tanakodás után esett a választásom a Chameleon kollekció 095-ös Wazowski lakkjára.
Wazowski egy kék-arany-zöld multikróm lakk,2 réteg elég  a tökéletes fedéshez.
Ez a lakk sokkal kissebb kiszerelésben kapható,mint a többi normál méretű Dance Legend lakk.

Sajnos nekem ez a lakk nem tetszik!!!Nagyon ritkán vagyok mérhetetlenűl csalódott,főleg ha egy-két lakkról van szó,most bizony ez megesett velem.
Teljesen mindegy hányszor és hogy fogom felkenni,tudom,hogy nem tetszik magamon.
Rengeteg képet megnéztem vásárlás előtt,máson nagyon tetszik -magamon viszont nem.
Érdekes kitinpáncél színe van,ezzel nincs is gondom,a fedése is tökéletes,viszont nem jön át a varázs.
Lehet beteg vagyok,vagy csömöröm van a lakkoktól,mert érdekes ha nekem egy zöld duokróm lakk nem tetszik....
Mindenesetre ettől a lakktól megválok majd,felkerül sale-ra,csak és kizárólag a bal kezemre kentem fel,a jobbra már kár lett volna fecsérelni....Nyomdáztam is rá HÁTHA átbillenik az egész,de sajnos nem,tudom,hogy ezt a lakkot a sarokba hajítva hagynám beszáradni....























Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Dance Legend-Wazowski 2 rétegben
Konad fehér lakk
Pueen Encore-SE02B
Kiko Top coat







like or not?




30 megjegyzés :

  1. Nem is az, hogy nem áll jól, inkább szokatlan szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem nem,magamon egyszerűen nem tetszik. mindegy mit kenek rá,érzem nem az én színem!
      élőben nagyon szép ez a lakk,nem is ezt kívántam leszólni,egyszerűen most ez magamon nem mond semmit.

      Törlés
    2. Gondoltam, hogy nem leszólni akarod :D Megesik az emberrel, hogy annyira kíván egy lakkot, és mikor az övé, és a körmein van, akkor olyan semmilyen. Nem rossz, csak nem is jó... Remélem, én nem fogok így járni vele, mert nagyon tetszik és nagyon akarnám magamon is szeretni majd.

      Törlés
    3. ez a lakkozás téma nagyon egyénfüggő,abszolút nem vagyunk egyformák....azt azért bánom,hogy nem másik lakkot vettem,nagyon nagy kattanásom nem volt e lakk irányába,gondoltam zöld és tuti jó lesz,csalódott azért is vagyok,ugye ezek a lakkok nem olcsóak,majd egy hónapot vártam rá,és a végén meg nem tetszik.
      nagyon ritkán volt velem olyan,hogy a kinézett lakk nem tetszett.de mindig van egy első alkalom nem?! :)

      Törlés
    4. Így van, nálam a Barry M Mediterranean az, ami üvegben meg másokon szép, de rajtam nem. Nem is áll jól, öregít, ha lehet ilyet egy lakkra mondani, nem érzem a sajátomnak, de fogom használni, biztosan belecsempészem 1-2 manikűrbe :)

      Törlés
  2. Nekem a fotókon tetszik, bár magamon nem tudnám elképzelni mert nem igazán szeretem a duokróm/multikróm lakkokat. A színjátszása nagyon intenzív, kicsit tényleg olyan mintha egy rózsabogár lenne a körmeiden, de valakinek pont ezért jönnek be az ilyen lakkok... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont erre számítottam,valami extra duochrome hatásra,amit eg is kaptam,de mégis olyan távolinak érzem ezt a lakkot.
      másokon nekem is tetszik,hisz ezért vettem meg :)

      Törlés
  3. Áh, de szép, félre is teheted ezt nekem :) ha lehet róla szó... A minta is jó, de én feketével próbáltam volna meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze félreteszem neked. :)
      fekete vagy fehér minta,itt már mindegy volt...

      Törlés
  4. Nagyon különleges, de szerintem kifejezetten jól áll. Sőt meg merem kockáztatni, hogy jobban, mint a pinkek, pedig azok is szépek rajtad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D oh én nem húzok párhuzamot a pink lakkjaim és eközött, ez a lakk nem illik az ízlésemhez.

      Törlés
  5. Hát valamiért nekem sem tetszik igazán, túl harsány a színe, szinte már világít. Bár ahol magad előtt tartod ott még egész tűrhető. Egyébként csatlakozom Andihoz, feketével talán jobban mutatott volna a nyomdázás. Viszont a körmöd és maga a lakkozás csodás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg elég világítós! azt a párom fotózta :D neki sem teszett a lakk :D meg is jegyezte,hogy "fúj" igy magyarul :D

      Törlés
  6. Teljesen megértem a csalódottságodat! Én is jártam már így,hogy a képek alapján és másokon tetszett egy lakk és magamon meg nem.:( Valóban nem olcsó ez a lakk és megértem,hogy bánod,hogy nem másikat választottál.Ennek ellenére nagyon szép manikűrt készítettél vele!
    De látod már van is vevő rá,majd veszel másikat helyette ami jobban tetszik.:)

    VálaszTörlés
  7. Ez a szín most Nekem se jön át...pedig a fekete ruhás képen látszik, hogy jól áll Neked! :)

    VálaszTörlés
  8. Szerintem ez egy nagyon izgalmas szín és jól is áll neked, persze nem tetszhet mindenkinek minden. Rengeteg lakk megfordul a kezeid között, mondjuk a pinkjeid valóban szexibbek ennél, de ezt is jó így nézegetni a képeken, olyan bogárhát-zöld :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze,pont ezt írtam,hogy lehet már lehet kicsit csömöröm van :)
      lehet már a pink lakk is sok,de van ez így,mindenkinek van kedvenc lakkszíne :) :) :D :D

      Törlés
  9. Lehet nem lesz meglepő, de nekem nagyon tetszik (rajtad is). A Barry M Arabian lakkot is alig győztem dicsérni a blogomon. Velem is előfordult már, hogy a képeken tetszett egy lakk, az ujjaimon nem, nagyon sokat tud befolyásolni a bőrszínünk is. Na látom van már rá vevő...lecsaptam volna rá én is, hiába majdnem ugyanolyan mint az Arabian :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Arabian nagyon szép,láttam nálad :)

      Törlés
  10. Az első négy képen nekem is ijesztő kicsit, de nyomdázással egész jó. Sőt, ha ezzel nyomdáznál, még jobb lenne :)
    Egy Manhattan színváltós lakkom hasonló (akkor színváltós, ha fedőlakk kerül rá), az is fémes, de semmi multikróm hatás, csak szimplán egyszínű hasonló zöld, egyszer volt rajtam, meg le is mostam, szóval megérem az idegenkedésedet. Várja a dobozban a beszáradást vagy az ízlésváltozásomat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ijesztő? jaj ne már :D
      melyik ez a manhattan?

      Törlés
    2. http://kremmania.hu/kremek/manhattan-magic-up-koromlakk

      Pont a képen látható. Amúgy remek lakk, csak a színe valahogy már nem jön be.

      Törlés
    3. hm pedig nem lehet rosszez a lakk. én szívesen kipróbálnám az ilyet,valami leragasztott celluxos manihoz jó lenne :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!