2014. július 18., péntek

Kék manikűr


Sziasztok



Mai napra egy kék manikűrt választottam,tudjátok jól,nem vagyok kék lakk párti,ez az elmélet mostanában megdőlni látszik.

A gyűrűs és a hüvelykujjamra a Kiko Denim lakkját kentem fel,nagyon különleges ez a lakk.
Elvileg jeans hatást ígér,ennek közelébe sem ér,viszont a színe és a fedése kárpótol mindenért.
2 rétegben fed,matt lesz a végeredmény,teljesen odavagyok ezért  a lakkért.

A többi ujjamra a Kiko Blu elettrico azaz acélkék lakkjra került fel.
Ilyen vibráló kék intenzív lakkom nem volt még,nagyon tetszik,a képeken viszont nem jön át az ütős kék hatás.

Az acélkék a cián színhez van közel,a villámlás (?) színével karöltve.Nagyon érdekesen írták le ezt a színt,nekem tetszik elég intenzív.









A Denim lakkra nyomdáztam a többi ujjamra a Dance Legend Top prism lakkját kentem fel.











Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Kiko Denim- 465 British jeans 2 rétegben
Kiko 336 Blu elettrico 2 rétegben
Nyc-Turbo top coat
W208 nyomdaplatta 
Pupa 015 Chrome silver nyomdázni
Dance Legend-Top prism





kedveled a kék lakkokat?

17 megjegyzés :

  1. Gyönyörűek a körmeid és a lakkok is :)

    VálaszTörlés
  2. Van pár kék lakkom, talán 5-6, elő kellene venni őket :) Ami volt, sand kékek, azokat már elhasználtam, a többi inkább sötét, mint világos, várja az őszt :)
    Nekem legjobban a nyomdázott köröm tetszik, a másik szín meg holósítás nélkül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem most jutott eszembe,hogy a Lovely kék sandja nagyon tetszik.az kell mindneképp :)

      Törlés
  3. Kell egy ilyen DL, imádom! A közeli kép is nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép!

    Annyira, de annyira jó lenne, ha lehetne itthon kapni ilyen DL lakkokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon jó lenne. én ténylg örülnék neki,olyan szuper jó színek vannak......

      Törlés
  5. O.O Én is akarok egy DL-t, baromi jól néz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? tényleg már mindenre ezt kenem :D

      Törlés
  6. Üvegben mindkét kék lakk gyönyörű, felkenve már csak a "sima" kék tetszik, viszont fedőlakkal csodás az egész manikűr! :)

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh szuper,hogy neked is tetszik:)
      a denim elég érdekes, szerintem ehhez tökéletesen sima körömfelület kéne,akkor sokkal szebb lenne a lakk...

      Törlés
  7. Nagyon szép lett! :) Jól áll neked a kék szín. :)

    VálaszTörlés
  8. meghalok!!!! túl gyönyörű ez a manikűr.... nekem meg a kék a kedvencem :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!