2014. július 25., péntek

Kiko-493 Vino perlato és Kiko-Denim 461 Art poppy red

Sziasztok


Kiko lakkokból 2 nagyon szép színt választottam.
A 493 Vino perlato azaz gyönházfényű bor :D,nagyon érdekes és egyben csodás lakk,a másik a Denim kollekciós 461 Art poppy red.
A 493-as lakkot nem szerettem volna magaménak tudni,viszont egy olyan képre akadtam,ami átbillentette a döntésem.
Csodás piros foil lakk,valami mesés felkenve.Tényleg nem túlzok,csodaszép ez a lakk!!
A Denim a várt farmer hatást lespórolta,viszont kárpótol a színe és a fedése.










Erre a Pueen Encore SE02B palettáról vettem a mintákat.










Mindkettő tökéletes,a Denim felkenése igényel azért valamennyi gyakorlatot-rám is vonatkozik-mert amint a felesleget körbetörlöm az ecsettel,elveszti a matt hatását.





Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Kiko-493 Vino perlato 2 rétegben
Kiko-Denim 461 Art poppy red 2 rétegben
Konad Fehér nyomdázó lakk
Pueen encore SE 02B
Kiko Top coat





kedveled a piros lakkokat? :P


12 megjegyzés :

  1. Gyönyörűek, különösen a Vino perlato!! Most nagyon rákattantam a pirosra :) A másik is szép, de teljesen más kategória, nem lehet a kettőt összehasonlítani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. teljesen egyetértek!
      mostanában én is egyre több piros lakkot veszek :D :D

      Törlés
  2. Jaj, az a borvörös maga az álom *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik :) nekem is nagyon bejön,igazi őszi szín lesz...egy jó kis bor mellett.

      Törlés
  3. Nekem is jobban tetszik a Vino perlato mint a Denim... De azért ha a Denimet hozzám vágnák nem dobnám vissza :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D lehet együtt nem jó ém a két lakk

      Törlés
  4. Nekem mindkét lakk bejön.:) Szeretem a csillogó és a matt lakkokat is.:) Jó kis manit csináltál vele,még Valentin napra is megállná a helyét!:)

    VálaszTörlés
  5. Húú, a Vino perlato gyönyörű szép...

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!