2014. július 24., csütörtök

Körömlakk TAG mix


Sziasztok



Eddig ezt a TAGet Azrail és Ciiska blogján olvastam,most rajtam a  sor,hogy kitöltsem.




Melyik a kedvenc fedőlakkod?


China Glaze-Fairy dust 

Forrás:http://www.swatchandlearn.com/polish-war-china-glaze-fairy-dust-vs-out-the-door-northern-lights-silver-hologram-top-coat-swatches-review/




Kedvenc kéz/körömápoló készítményed?


Kézkrémben nincs kedvencem,viszont körömáplóban ,most a Lush Lemony flutter a nagy kedvencem.
Amióta megvettem teljsen más a körömágybőröm,sokkal szebb és egészségesebb.Imádom!
Néha amikor van fél órám,felkenem a cuticle olajat,az Essie is nagyon szuper de feleannyira sem jó mint a Lush.
Házi praktika lehet az olivaolaj és citrom keveréke,viszont eddig ezzel ne értem el olyan hatást,mint a Lemony flutter-el.


Forrás: http://eccocosapenso.blogspot.it/2013/10/lush-morbidissima-review.html





Glitter vagy matt?


Matt



Milyen körmös terméket vásároltál utoljára?



Egy valag Kiko lakkot :) Tudom,hogy azt írtam nem kell több lakk,de belevisznek engem emberek a rosszba :D



Kedvenc körömlakk márkád?

Opi és Nicole by Opi nálam abszolút nyerő,de nem vetem meg az olcsóbb lakkokat sem.





Sötét vagy világos színek?



Mindkettő.Mivel ikrek vagyok szerintem egyik felemre illik a sötét lakk a másikra a pink-egy kedvencem-.
Nagyon hagulatember vagyok,amilyen az időjárás olyan a kedvem is,és ehhez illően lakkozok.
Ma esik az eső szívesen viselnék fekete lakkot...





Hogyan neveznéd a körömlakkokkal való kapcsolatod? (hobbi, szenvedély, függőség, stb.)


Mánia :)
A blog mindenképp egy hobbi,semmi többet nem jelent számomra,szevedélyesen gyűjtöm a lakkokat,néha már függőnek érzem magam.Hisztis is szoktam lenni,pl. most,hogy tegnap rendeltem egy csomó Kiko lakkot,nem volt egy amit szerettem volna,ma meg már előrhető...Írtam,hogy egy lakk helyett küldjék el amit szeretnék,feladták a csomagom a cserelakk nélkül.Na ilyenkor szoktam hisztis lenni :)


Kedvenc tavaszi/nyári/őszi/téli körömlakkod?



Nem szoktam az évszakhoz illően lakkozni,nem követem ilyen szinten a trendet,nagyon a kedvem diktál a lakkozásoknál.


Készítettél már franken lakkokat?



Készítettem.Nagy vágyam a Dance Legend franken készlete,előbb-utóbb az enyém lesz.
Imádok keverni-kutyulni  a lakkokat,olyan színt összehozni ami nagyon tetszik,legyen csillámos holo vagy krémes.


Forrás:http://tammytanuka.livejournal.com/165677.html




Mennyi lakkod van?


Túl sok!!





Melyik márkából van a legtöbb körömlakkod?



Talán már Kiko...mostanában rendesen betankoltam....



Mi van a körmödön most?


El Corazón Fenechka




Hogy állsz a francia manikűrrel?




Nagyon ritkán csinálok francia manikűrt.




Kedvenc textúra/finish?

Homoklakkokat nagyon szeretem,emelett a suede illetve holokat.




Nehezen dobod ki a már használhatatlan lakkokat?


Nem :) Mindig van új lakknak helye.... :)



Ha van kedvetek töltsétek ki :)





9 megjegyzés :

  1. Hű az a fairy dust mennyire csodás!!!! O.O

    VálaszTörlés
  2. xD Szilvivel együtt engem is az a lakk fogott meg. :D

    VálaszTörlés
  3. :) Szeretem az ilyeneket olvasni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor sűrűbben töltök majd ki ilyet :)

      Törlés
  4. Csatlakozom a Fairy Dust imádók táborához, az a fedő valami meseszép *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is egyik kedvencem,pedig elég ritkán használok fedőlakkot (csillámost)!

      Törlés
  5. Éljenek a rózsaszín fanok!:) Bár én bika vagyok, de ezt pont úgy látom ahogy Te: )

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!