2014. július 3., csütörtök

NOTD-Nicole by Opi-Selena és Sweet Daisy

Sziasztok



Imádom a barack színű lakkokat,mindenkor és mindenhol :)
Legutóbb rendeltem meg a Nicole by Opi- Carrie Underwood-Sweet daisy lakkját,szerintem igazi egyedi barackszín.
Aztán eszembe jutott van nekem a szépséges Selena barackos lakkom,egyhe csillámos,de mégis világos.
Ezt a két lakkot kentem fel.
Nekem a Sweet daisy sokkal jobban tetszik,krémes jól fed, és extrán csillámos a finishe,ezzel ellentétben a Selena gyengébb halványabb árnyalat,már már halvány pink,és a fedés sem tökéletes.
Szerintem a két lakk együtt nagyon jól mutat,valamiért a Selena önmagában nem tetszik.










Aztán felkentem a DL Top Prismatic lakkját,díszítésnek egy szép vizes matricát használtam.



















Holosan az igazi ez a mnaikűr,kiváncsi vagyok nektek tetszik-e.
A vizes matrica a Bornprettystore-nál megvásárolható a BBB10 kóddal kedevzményt is kaptok.




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Nicole by Opi-Selena gyűrűs és hüvelykujj 3 rétegben
Nicole by Opi-Carrie Underwood-Sweet daisy 3 rétegben
Dance Legend-Top prismatic 1 vékony réteg
Bornprettystore Vizes matrica
Kiko top coat







neked tetszik ez a holos manikűr?


11 megjegyzés :

  1. Nagyon szépek a lakkok :) Nagyon tetszik a holos manikűr :)

    VálaszTörlés
  2. Szépek a lakkok :) és a holo fedőlakkal és matricálal... *o* gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
  3. A természetes fénynél készült színek nagyon tetszenek, választani sem tudnék, melyik jön be jobban. Azért tudsz élni, holo is meg matrica is :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is a Sweet Daisy tetszik jobban, bár ezzel a holoval és a matricával mindkettő káprázatosan szép :)

    VálaszTörlés
  5. Elájulok olyan gyönyörűek ezek a lakkok. :) Na és a cuki matricák....:)

    VálaszTörlés
  6. Nekem önmagában, természetes fénynél tetszik a legjobban ez a manikűr. (-: A barackos árnalatokat én is nagyon szeretem. (-:

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek, én is szeretem a barack lakkokat :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem önmagában is nagyon tetszik, nagyon szép színük van :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!