2014. július 16., szerda

Summer haul



Sziasztok


Teljesen magukkal ragadtak a Kiko lakkok,utolsó rendelésem tegnap adtam le,a csomagom ma meg is kaptam.
Boltban hétvégén voltam,érdekes az egész ami a boltban van online nincs és fordítva.
Legjobban a Denim lakkoknak örültem,egy kivételével az összes megjelent lakkot megvettem a kollekcióból.
A lakkok még mindig 1 illetve 1,90 euroba kerülnek,kivétel a Cupcake ami 2,90.
Mostanában nem szeretnék lakkot venni,fogadalmat nem fogadok meg,mert sohasem lehet tudni :D remélem ezt majd a hazautazásomkor szegem meg,és otthon bevásárolok majd.


Mutatom a Kiko lakkokat:
Denim

459 Woodstock cream
463 Evasion iawn green
462 Tribal purple( ezt a lakkot valami nagyon okos kipróbálta) 
461 Art poppy red






508 Sabbia rosa
507 Rosa cipria
481 Oro metallico
484 Pesca perlato
491 Rosso tucano




529 Scarabeo metallico 
518 Blu navy chiaro 
511 Mercurio viola metallico
515 Cioccolato fondente metallico 
512 Tortora rosa metallico







516 Grigio metallico
514 Caffe dorato perlato
497 Viola indiano perlato 
535 Verde britannico metalizzato
524 Blu multicolor





501 Rosa iguana
313 Rosa Erica 
500 Rosa oleandro perlato
367 Rosa salmone perlato
482 Mandarino



382 Grafite perlato
344 Verde nebbia marina
386 Azzurro pastello  
493 Vino perlato
530 Blu pavone perlato




315 Malva scuro
328 Grigio
428 Blu spot 
200 Trasparent
656 Cupcake Pistacchio
649 Albicocca



El Corazon lakkokat a  Hypnoticpolish oldalról rendelem.
Sokat gondolkoztam melyik lakkokat válasszam.
Kicsit húzós posta ellenére 3 nap alatt megkaptam a  csomagom,instán fent volt,szép csomagban érkezett,egy köszönőlevél kíséretében.





Dance legend lakkokat az eredeti oldalról rendeltem.
A sand top coat listás volt,remélem rajtam ugyanúgy fog tetszeni mint az üvegben,Wazowski detto.







Pueen Encore palettán sokat gondolkoztam vásárlás előtt,mivel mániákus nyomdázó vagyok beadtam a derekam.
Egy cuki kis tartóban érkezett,teli minákat tartalmazó csomag.
4 mintalemez van benne,mindkét oldalán vannak minták,tehát 8 teli mintalemez.
Egy műanyag vedőrétegn van a mintalemezen,a fólián kívül.
Nem volt egyszerű leimádkozni a műanyagot,de sikerült.
Egyenlőre nem tudom milyen a paletta,a műanyag keret körben kicsit zavarló lehet,de nem írom le addig amyg nem próbáltam ki.
A minták tetszenek,mindegyikben látok fantáziát.






















Kicsit fáradt vagyok külön most nem íroka  lakkokról vagy színekről,de kommentben kérdésre válaszolok szívesen :)


mire vagy kíváncsi?


26 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lakkokat vásároltál. Betudnád linkelni az oldalt ahonnan a Kiko lakkokat rendeltet, mert a kikocosmetics.eu oldalán mikor nem kattintok rá akkor 0.50 euro az egyik lakk, de mikor rámegyek akkor 2.50. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.kikocosmetics.it/ innen rendeltem a Kiko lakkokat.
      amit nézel az egy lakk,a 348 ez kerül 50 centbe.
      szerintem a nemzetközi oldalon nem akciósak a lakkok olyan szinten,mint az olasz oldalon :( ...de ezt már facen a körmös fórumon már írtam is.....

      Törlés
  2. A Kiko lakkokat honnan rendelted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.kikocosmetics.it/ innen :)
      azt ne felejtsétek el,hogy én olaszban lakok :)

      Törlés
  3. Na akkor kezdem!:)
    A lakkok csodásak!
    Konkrétan mindet elfogadnám.:D
    A pueen meg,na nem tudok választani belőle,mindegyik lemez tetszik!:)
    Nagyon jó vétel volt mind! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuper,hogy tetszenek. Részben a Te segítségeddel vettem meg a színeket...ugye tudod. :):)

      Törlés
  4. Huha, ezt a szereny kis vasarlast elfogadnam :) anya uzletebe is jol jonne egy kis frissites ennyi penzert:)
    Mia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gondolom a sok lakk tűnik soknak,a Kiko lakkok árából vettem volna 4 zoya lakkot....lehet 5 is kijött volna belőle,nem tudom...
      az 5 mégsem 30 :)

      Törlés
  5. Na a bőség zavara: ) A palettákra nagyon kíváncsi vagyok, és a Kiko összes lakkjára, de persze a rózsaszín szekció előnyt élvez nálam. De várom már a manikat ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Palettákat tesztelem,a pink nálam is abszolút előnnyel indul :P

      Törlés
  6. Engem főleg a lemezek fogtak meg, mind olyan csodálatos! (-: Kíváncsi leszek majd használatban milyenek, és a velük alkotott manikűrökre.

    VálaszTörlés
  7. Hű, az aranysárga kivételével nekem mind nagyon tetszik! Nem kispályázol :D Ennyi lakk, nemrég volt zsákmány, nem? :D Vagy ilyen gyorsan megy az idő?
    Szoktak nézni nagyot az eladók, hogy tömegesen veszel lakkot? Én már nem is merem mondani, hogy megint vettem egyet, bár férj tisztában van vele, hogy 400-4000 Ft-ig veszek lakkot, ennyibe kerülnek, de még nem sokkoltam a látvánnyal, hogy mennyi van, pedig töredéke a tiédnek a készlet. Szerintem ha megyek a Moyrás boltba, már gondolják, hogy na ez is megint lakkot vesz, és nem egyet...és még nem is tudják, mi jön neten :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az arany a kakukktojás,a boltban tetszett nem tudom miért vettem meg :D nem vagyok nagy arany lakk imádó.
      de, nemrég volt haulos bejegyzés,nagy többésge Kiko volt....Most ingyenes a posta,meg a lakkok is jó áron kaphatóak,életem a lehetőséggel-megint :)
      Nem hiszed el,én normál vásárló vagyok,vannak olyan lányok akik szatyorszám veszik a lakkokat.
      Kiko boltban már ismernek :D az eladó lány mindig bámulja a körmöm,hogy milyen szép meg mennyire ápolt stb,szerintem valami manikűrösnek gondolnak. :D
      A párom szokta a csomagokat átvenni amiket netről rendelek- ezeket online rendeltem a nagy többségét- külön szobám van erre a célra,szóval tudja és látja a mennyiséget.Néha megjegyzi,de nem igazán érdekel,a pénzem arra költöm amire akarom.
      Amúgy engem az essence-s csaj (IS) szokott kiszúrni,már az ajtóban mondja milyen essence kollekció van kint :D :D néha ég a fejem,de ez van :D :D

      Törlés
    2. Hát ez az, hogy mutogatják az új kollekciót, meg is nézik, milyen a körmömön a lakk, mert ők sosincsenek kikenve, nálunk a DM-ben meg a Müllerben is csupa alig sminkelt eladó dolgozik, nagyon furcsa :)
      Azt hittem, nyomdázni fogsz az arannyal vagy nagyon szép ha arra nyomdázol, azért veszed. Bár hülye megjegyzés, mikor többnyire nem sima manit mutatsz be :D Ööö, nem is emlékszem, volt-e olyan, hogy egyszínű lakk nálad.
      Férj akkor szokott megjegyzést tenni, amikor egy nap után mosom le a lakkot, hogy de hát ennek még semmi baja!!

      Törlés
    3. oh itt a Kikoban nagyon szépek az eladólányok.Mind szépen sminkelt,szépen kilakkozott körmökkel dolgoznak.
      egyenlőre nem tudom milyen az arany...a Barry m jó nyomdázni a Kikot még nem próbáltam.
      őszinte leszek,nem igazán szeretek sima snassz lakkos manit feltenni,általában a végére mindig van valami dísztíés,szinte már késztetést érzek,hogy feldobjam valamivel,gondolom ez a kreatív énem diktálja,plusz sima manikat ezer és egy helyen lehet látni :)
      pasik és a lakkok mint ide Jeruzsálem :D a páromnak mind egyforma csak az üvegük más :D:D

      Törlés
    4. Hát igen, mióta blogokat olvasok, nekem sem volt egyszínű körmöm :) Nem baj :) Ha a páromnak kedveznék, csakis csillámos zöld körmökkel mászkálnék, neki azt tetszik, üvegben őt sem érdeklik a lakkok, de felkenve megnézi őket.

      Törlés
    5. zöld? az hittem piros. észrevettem,hogy kedveled a piros lakkokat.
      az enyémnek inkább a sötét lakkok tetszenek,legutóbb az Opi You're so vain-illa lakkot szólta le :D szerinte sápadt beteg színe van....direkt ezt a lakkot fogom használni :D :D

      Törlés
    6. Nekem piros és pink, neki zöld a kedvence, a nude színekre meg az az észrevétel: "minek ilyenre kifesteni?" mert hogy túl diszkrét. Opi nekem is tetszik.

      Törlés
    7. nekem is a zöld a kedvencem :D -pink után -...oh hát most megnyugodtam,hogy nem csak az én párom kukacoskodó :D :D

      Törlés
  8. Azta mennyi lakk, a bőség zavara! Most szívesen lennék a helyedben. :-D Denim, metál, cupcake, az összes tetszik. Főleg a Dance Legend és az El Corazón teszteket várom. :-)

    VálaszTörlés
  9. Ooo de gyönyörűek, sok sok szépség :)
    Várom a Kiko lakkok közül a 511 Mercurio viola metallico-ról a tesztet :)
    puszi Réka :)

    VálaszTörlés
  10. fú szépek nagyon :) :) én sok tesztre kíváncsi leszek :P
    Evasion iawn green, Scarabeo metallico , Mercurio viola metallico, az egész negyedik sor (:D), Grafite perlato
    Verde nebbia marina amik nekem KIKO közül nagyon tetszenek :) De nagyon kíváncsi vagyok az El Corazon lakkokra is (nem is hallottam még soha erről a márkáról), és a Dance legend homok fedőlakkjára is :) Ez elvileg minden lakkot homoklakká változtat? Mint a holos fedőlakk?

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörűszépek a lakkok, de engem most a nyomdalemezek jobban érdekelnek. Vagy kettőt egy csapásra módon nyomdázz az új lakkokra és lakkokkal :D

    VálaszTörlés
  12. gyönyörűek a lakkok, a cupcake kollekció még mindig nagy kedvenc. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!